Amatörporr när den är som bäst! Vi älskar äkta amatörsex och visar gärna upp oss för alla som vill se och bli kåta tillsammans med oss.

Jag tar av mig kläderna för dig 3 av 4 - 1382

Välkommen tillbaka ;) Nu åker mina strumpbyxor av och du får sitta framför mig och se mig smeka min kåta fitta. Jag kommer att bli blöt. Väldigt blöt. Det är skönt att känna hur kisset rinner mellan fingrarna samtidigt som jag smeker mig själv. Jag fantiserar om att jag kan göra det här framför dig på en klubb när vi är riktigt kåta.

Här är en lite äldre film när jag tar hand om mig själv i sängen:
https://invite2sex.blogspot.com/2022/11/drommar-i-rosa-1-1067.html


- - - - xxx XXX xxx - - - -

Vill du träffa oss och ha sex? Vi är nyfikna på fler kvinnor och par. 

Klicka här och läs mer: https://invite2sex.blogspot.com/p/traffa-oss-och-njut.html

12 kommentarer:

  1. Vilken kvinna <3 Tänk om vi var ett gäng män (4-6st) som satt framför och fick se den showen.....vi sitter där med hårda bultande kukar.....;)

    SvaraRadera
  2. Underbart... skulle vilja se samma scen men du behöll strumpbyxorna på och du pullar dig utan på dem och sen blötar du ner dem på samma vis som här... blöta strumpbyxor blir så sexigt ;-) <3

    SvaraRadera
  3. Min önskan är att analen visas mer,gärna assgaping.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har aldrig provat. Kanske gör ett försök med det.

      Radera
  4. Wow lynn älskar att få njuta när jag ser dig i strumpbyxor girl s 👍

    SvaraRadera
  5. Önskar att få se dig mer bästa lynn 👍

    SvaraRadera
  6. Mmmm, tänk att få sitta framför och se detta live. :-)

    SvaraRadera

Njut med oss?

Vill du träffa oss och ha sex? Vi är nyfikna på fler kvinnor och par. Klicka här och läs mer:

I media

Vi blev tillfrågade om vi villa vara med i ett reportage i Expressen. Självklart ville vi det.

Det här är länken dit.

Mest lästa inläggen

Bloggportalen

Vilka är vi

Vi är ett par som finns strax söder om Stockholm. Vi är runt 45 år, är föräldrar, gillar att resa och uppleva nya saker. Han är 175 cm lång och hon är 158 cm, en äkta MILF.
Genom åren har vi provat mycket inom sex. Vi är väldigt öppna med vad vi gillar och tvekar inte att prova vad vi fantiserar om. Lådan med sexleksaker är full och vi använde dem ofta tillsammans. Vi har varit på swingerklubbar, haft sex på dansgolv, i bilen på parkeringsplatsen vid stranden och på många andra ställen när vi varit kåta, det är alltid lika skönt och spännande.
Kontakta oss på
mail: "invite2sex@gmail.com"

Copyright © invite2sex - En sexblogg utöver det vanliga! | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com