En sexblogg utöver det vanliga! Vi älskar äkta amatörsex och visar gärna upp oss för alla som vill se och bli kåta tillsammans med oss.

Sommarfeeling - 1288

Hej på dej. Nu börjar det bli ljusare på kvällarna och på nätterna är det inte minusgrader. Långt inne bubblar det lite sommar som vill komma ut. De här bilderna är från midsommar 2023. Vi skulle ut och hämta blommor till en krans. Jack bad mig om några sexiga bilder. Jag var lite försiktig då vi var nära landsvägen och i ett strövområde. Men Jack sa att han aldrig sett någon komma här de gånger han varit där tidigare. Så jag började klä av mig och posera. 5 minuter senare är det klart att det kommer en man gående längs vägen. Jag var inte beredd på det. Situationen blev lite panikartad då jag stod helt naken mitt på vägen. Hade jag haft klänning utan trosor skulle det varit enklare. Men så var det inte... I halv panik smet jag in i skogen och klädde på mig. I en fantasi hade vi bara fortsatt vårt fotande och låtit honom gå förbi oss, men IRL fungerar man annorlunda då vi inte visste hur han skulle reagera på situationen.

Kolla in ur jag ser ut under klänningen. Bilder från vårt första bloggår. 

 


 


Skriv gärna en kommentar eller skicka oss ett mail på invite2sex@gmail.com

1 kommentar:

Vi blev tillfrågade om vi villa vara med i ett reportage i Expressen. Självklart ville vi det.

Det här är länken dit.

Mest lästa inläggen

Bloggportalen

Vilka är vi

Vi är ett par som finns strax söder om Stockholm. Vi är runt 45 år, är föräldrar, gillar att resa och uppleva nya saker. Han är 175 cm lång och hon är 158 cm, en äkta MILF.
Genom åren har vi provat mycket inom sex. Vi är väldigt öppna med vad vi gillar och tvekar inte att prova vad vi fantiserar om. Lådan med sexleksaker är full och vi använde dem ofta tillsammans. Vi har varit på swingerklubbar, haft sex på dansgolv, i bilen på parkeringsplatsen vid stranden och på många andra ställen när vi varit kåta, det är alltid lika skönt och spännande.
Kontakta oss på
mail: "invite2sex@gmail.com"

Copyright © invite2sex - Amatörporr när den är som bäst! | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com