En sexblogg utöver det vanliga! Vi älskar äkta amatörsex och visar gärna upp oss för alla som vill se och bli kåta tillsammans med oss.

Blött och skönt - 1307

Igår var det Jack som onanerade och kladdade ner sig. Idag får du se mig pulla min fitta och helt släppa loss och pissa över mig själv samtidigt. Det är så skönt att bli så kåt att allt bara släpper och saker som jag annars skulle tycka var tveksamt bara känns så rätt. Det är ju inte på något sätt farligt att kissa när man har sex, inget kan hända förutom att det blir lite extra att städa och det är därför jag vill få de här känslorna att jag kan blöta ner mig och njuta av det.

Jack blir dessutom stenhård av att se mig kissa och sen få slicka mig när jag är som blötast. Och det är inget jag lider av. Om man vill ha riktigt skön wetsex är det mycket vatten som gäller innan, och ett eller två glas vin. Drick inte för kalla saker då kan man bli kall i hela kroppen, låt det vara rumsvarmt. När du sen smeker dig och slappnar av kommer det spruta ur dig av sig självt och det är då du ska smeka dig samtidigt och njuta.

Prova, det är inte farligt, bara skönt ;)



Skriv gärna en kommentar eller skicka oss ett mail på invite2sex@gmail.com

2 kommentarer:

  1. Såååå underbart härligt 😍 Sexigt kinky 😍 Skulle gärna sett dig jack fista henne efter hon värmt upp sig 😍

    SvaraRadera

Vi blev tillfrågade om vi villa vara med i ett reportage i Expressen. Självklart ville vi det.

Det här är länken dit.

Mest lästa inläggen

Bloggportalen

Vilka är vi

Vi är ett par som finns strax söder om Stockholm. Vi är runt 45 år, är föräldrar, gillar att resa och uppleva nya saker. Han är 175 cm lång och hon är 158 cm, en äkta MILF.
Genom åren har vi provat mycket inom sex. Vi är väldigt öppna med vad vi gillar och tvekar inte att prova vad vi fantiserar om. Lådan med sexleksaker är full och vi använde dem ofta tillsammans. Vi har varit på swingerklubbar, haft sex på dansgolv, i bilen på parkeringsplatsen vid stranden och på många andra ställen när vi varit kåta, det är alltid lika skönt och spännande.
Kontakta oss på
mail: "invite2sex@gmail.com"

Copyright © invite2sex - Amatörporr när den är som bäst! | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com