En sexblogg utöver det vanliga! Vi älskar äkta amatörsex och visar gärna upp oss för alla som vill se och bli kåta tillsammans med oss.

Novell: Syndig sex - 1137

De flesta verkar veta vad dom vill göra med sina liv när dom är runt 25 år. Det trodde jag med. Jag trodde det i ytterligare sju år tills jag träffade Lynn. Jag var singel och ute på en svensexa med en vän. Vi slutade kvällen på ett uteställe i stan, inte långt hemifrån eftersom jag bodde mitt i stan då.


Sent på kvällen, har lite svårt att komma ihåg när, såg jag en snygg tjej inne på dansgolvet. Jag drog mig lite närmare och vi fick ögonkontakt och började dansa. Helt plötsligt snubblar hon till och ramlar bakåt och sätter sig på golvet. Jag hjälper henne självklart upp. Efter någon timme har jag hjälpt henne upp två gånger till. Det ena ger det andra och nu 4 år senare står vi och väntar på att kyrkklockorna ska börja ringa, vi ska gifta oss.

Hela dagen hade varit som en dröm. Vi hade lämnat bort barnen till mormor för att kunna fokusera helt på oss själva. När vi vaknade vid 8-tiden var vi helt utvilade. Av någon anledning såg ingen av oss det här som något annat än helt naturligt, därför kunde vi slappna av helt. Kvällen innan hade vi somnat nära varandra efter att ha haft sjukt skön sex. Men det betydde inte att jag inte var kåt nu. Kuken var halvhård när jag rullade över och lade mig bakom Lynn.



- God morgon älskling.

- God morgon, är NI redan vakna, fnissade hon.

- Mhm... hummade jag och tryckte kuken hårdare mot hennes lena rumpa.

- Fick du inte nog för att par timmar sen?

- Nej, tror inte jag kan få nog.

- Inte jag heller, sa hon och flyttade sig så kuken gled in mellan hennes ben.

På samma sätt som jag var stenhård var hon redan blöt så det rann ur fittan. Jag skulle utan problem glida in i henne bakifrån.

- Vad skönt den är att känna din kuk mot min fitta viskade hon.

Jag stönade till och började sakta låta kuken glida längs hennes hala lår, precis så att ollonet nuddade fittöppningen. Det spelade nästan ingen roll vad jag gjorde tillsammans med Lynn. Att bara, som nu, ligga och smeka kuken mot henne utan att tränga in var helt underbart. Jag tog hennes hand och förde den till fittan.

- Smek dej, sa jag.


Hon tvekade inte. Jag kände hur hennes fingrar började röra sig över hennes fitta. Det tände mig enormt att se henne smeka sig själv. Allt eftersom hon blev kåtare rörde hon höfterna mer. Jag kunde inte hålla mig utanför henne längre. Jag tog tag i kuken och la den till rätta vid fittöppningen och gled in. Fittan kändes trång samtidigt som den var riktigt hal av hennes safter. Varje stöt förde mig längre in i henne och jag kunde snart känna hur kuken bottnade. Jag la mig änne närmare henne och gled över med armen över hennes arm för att kunna komma åt att smeka hennes sköna bröst. Min hand smekte bröstet nedifrån och upp, över bröstvårtan, ömsom mjukt men också ganska hårt. Lynns andhämtning blev tyngre och jag visste att hon gillade det. Om hon ville att jag tog i över brösten ville hon också att jag knullade henne hårdare i fittan. Varje stöt lade jag därför lite mer kraft bakom. Våra varma kroppar klatschade när de slog mot varandra. Det här var skönt, sååå skönt. Efter någon minut rullade hon över på sidan och sa:

- Knulla mig bakifrån. Knulla min fitta så djupt du kan. Var bestämd!

Ollonet glänste av hennes fittsafter men jag kunde inte låta bli att först ställa mig bakom fittan och slicka henne. Jag lät tungan löpa längs kanten på läpparna och sedan in djupare. Jag bet försiktigt i hennes klitoris och sög in den i munnen mellan framtänderna. Hon njöt, jag njöt. Jag kunde inte få nog av smaken av Lynns fitta men jag ville ännu hellre knulla henne i den. Jag ställde mig bakom henne. Hennes hand gled tillbaka in mellan benen och jag fick nästan rysningar av kåthet när jag såg de blöta fingrarna leka runt i henne.


- Knulla mig, nästan skrek hon. Hårt, knulla mig hårt, nu!

Kuken gled i ett enda drag in i botten av henne. Nu skulle jag göra henne till viljes. Jag drog ut min hårda kuk nästan helt och körde in den i hennes fitta igen, hårt. Och igen, hårt. Och fortsatte så. Det här var inte bara skönt för henne. Jag nästan svimmade av känslan.

- Jag kommer. Fortsätt, mer. Jag kommer, skrek hon.

Kuken fortsatte penetrera henne i samma vilda tempo. När jag visste att vi kunde komma tillsammans släppte jag allt. Jag kände mig helt fångad av kåthet och visste bara att jag ville spruta i henne.

- AAAAAAHHHHH, skrek hon. MER! MER!

Jag kunde inte hålla tyst heller utan vrålade av njutning när de första pulserna sköljde genom kroppen och förde med sig varm sperma som fyllde hennes heta fitta. Vi kom tillsammans. Hennes fitta krampade, min kuk expanderade, känslan var obeskrivlig. Vi blev helt plötsligt tysta i flera sekunder medan orgasmerna helt förlamade våra kroppar. När allt rullat förbi slappnade jag av. Kuken behöll jag i henne, jag ville inte dra mig ut hennes våta sköna fitta.

- Rör dej inte, sa hon. Det där var heeeeelt underbart, det är som eld i fittan fortfarande.

Kuken pulserade utan att jag kunde göra något åt det och hon ryckte till lite vid varje svag stöt.

- Du är helt otroligt skön, flämtade hon. Vill du gifta dig med mej?

- Älskling, det ska du aldrig tveka på. Jag vill ha dej för alltid.

- Härligt, svarade hon och gled ner i sängen igen.


Skriv gärna en kommentar eller skicka oss ett mail på invite2sex@gmail.com 

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi blev tillfrågade om vi villa vara med i ett reportage i Expressen. Självklart ville vi det.

Det här är länken dit.

Mest lästa inläggen

Bloggportalen

Vilka är vi

Vi är ett par som finns strax söder om Stockholm. Vi är runt 45 år, är föräldrar, gillar att resa och uppleva nya saker. Han är 175 cm lång och hon är 158 cm, en äkta MILF.
Genom åren har vi provat mycket inom sex. Vi är väldigt öppna med vad vi gillar och tvekar inte att prova vad vi fantiserar om. Lådan med sexleksaker är full och vi använde dem ofta tillsammans. Vi har varit på swingerklubbar, haft sex på dansgolv, i bilen på parkeringsplatsen vid stranden och på många andra ställen när vi varit kåta, det är alltid lika skönt och spännande.
Kontakta oss på
mail: "invite2sex@gmail.com"

Copyright © invite2sex - Amatörporr när den är som bäst! | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com