En sexblogg utöver det vanliga! Vi älskar äkta amatörsex och visar gärna upp oss för alla som vill se och bli kåta tillsammans med oss.

Novell: Thailand - 1117

Vi är på ett underbart hotellrum i Thailand. Stranden ligger bara 15 meter från vår veranda och sanden är skinande vit. Rummet är ljust, möblerna är vita, sängkläderna vita. På väggarna hänger tavlor med starka färger i kontrast mot det ljusa. 

Du har gjort dej i ordning och är vackrare än någonsin. Håret och sminket är perfekt. På dej har du tunna vita trosor med matchande BH och vita sandaler. Du lägger dig i sängen och ler mot mej. Jag kan inte låta bli att ta fram kameran. 

Dubbeldörrarna till altanen står öppna och det blåser en ljum bris in genom rummet som får ditt hår att röra sig mjukt. Jag tar några bilder där du ligger. Du vet att jag älskar dej och att jag tycker du är vacker och sexig. 

Du rör dig mjukt framför kameran och ger mig busiga leenden. Dina händer rör sig över kroppen och du tar av dig din BH. Jag älskar att se på dej, dina bröst är fantastiska. Så perfekt formade och helt naturliga. Du åmar dig framför mig och jag kan inte låta bli att känna mig upphetsad. 

Du känner samma sak, det vet jag. Du tar fram sololjan, häller lite i handen och smeker ut det över din brunbrända kropp. Kameran går varm, bild på bild lagras. 150, 151, 152 bilder, det går fort. Du ställer dig på knä i sängen och drar sakta ner dina trosor. Du är helt rakad och så snygg. 

Sakta lirkar du av dig trosorna så du är helt naken i sängen förutom dina skor. Jag lägger ner kameran på golvet och går fram till dig och kysser dig. Du gör mig galen av åtrå. Du frågar om jag har tagit nog med bilder och jag svarar att jag är klar för stunden. 

- Så bra då säger du, sparkar av dig skorna, drar av mig mina kalsonger och sliter ner mig över dig i sängen.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi blev tillfrågade om vi villa vara med i ett reportage i Expressen. Självklart ville vi det.

Det här är länken dit.

Mest lästa inläggen

Bloggportalen

Vilka är vi

Vi är ett par som finns strax söder om Stockholm. Vi är runt 45 år, är föräldrar, gillar att resa och uppleva nya saker. Han är 175 cm lång och hon är 158 cm, en äkta MILF.
Genom åren har vi provat mycket inom sex. Vi är väldigt öppna med vad vi gillar och tvekar inte att prova vad vi fantiserar om. Lådan med sexleksaker är full och vi använde dem ofta tillsammans. Vi har varit på swingerklubbar, haft sex på dansgolv, i bilen på parkeringsplatsen vid stranden och på många andra ställen när vi varit kåta, det är alltid lika skönt och spännande.
Kontakta oss på
mail: "invite2sex@gmail.com"

Copyright © invite2sex - Amatörporr när den är som bäst! | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com