En sexblogg utöver det vanliga! Vi älskar äkta amatörsex och visar gärna upp oss för alla som vill se och bli kåta tillsammans med oss.

Novell: Sommarlinne - 1108

Det var någon vecka sen vi sågs. Fantasierna har strömmat genom huvudet som vilda strömmar. Jag vill ha dej. Du har sommarlinne på dej och ett par tunna byxor. Du är vacker. Jag drar dig mot mej och märker att du saknar både BH och trosor. Händerna glider ner innanför dina byxor och jag lägger dom på din bak och kysser dej. 

Du smakar gott. Vi står så länge och kysser varandra, jag kan inte få nog av dej. Jag vänder på dej och för in händerna under ditt linne. Dina bröst är så mjuka och passar perfekt i mina händer. Sakta för jag bröstvårtorna mellan mina fingrar och känner hur dom styvnar. Jag tar av dig linnet. Du vänder dig om och knäpper upp de sista knapparna i min skjorta, drar händerna över min mage och upp över mina bröst. Vi står nära och tittar varandra djupt i ögonen. Det behövs inte sägas något. Vi vill samma sak. 

Du går ner på knä framför mig och knäpper upp mina jeans. Jag har inget under och min kuk glider ut nära ditt ansikte. Utan att tveka tar du den i din mun. Det är helt underbart. Jag vill ha dej, nu. Min tur att ta av dig kläderna. Du reser dig upp och jag sätter fingrarna innanför din byxlinning. Samtidigt som jag sjunker ner framför dig tar jag av dig byxorna. Du är rakad, du vet att jag älskar det. Jag drar av dig byxorna helt och särar på dina ben. Du doftar underbart. 

Jag låter tungspetsen löpa i din redan våta springa. Du smakar både salt och sött. Du är fortfarande lite blöt efter att nyss ha varit och kissat. Du vet att jag älskar smaken och har medvetet låtit bli att torka dej. Du ler bara när våra blickar möts och du ser hur mycket jag njuter. Jag reser mig upp och kliver ur mina byxor. Vi är båda helt nakna och går iväg till sängen. Jag lägger dig på mage. Jag vet vad du gillar. Massageoljan står redan framme och jag häller rikligt med olja över din rumpa. 

Med båda händerna börjar jag smeka dig och olja in dig. Först din bak, sen ner mellan dina lår och upp mot din heta fitta. Jag fortsätter ett tag tills du ber mig att komma in i dej. Jag lägger mig bakom dej i sängen. Låter händerna smeka över din inoljade rumpa. Sakta för jag handen nedåt din rygg och svank, sakta vidare in mellan dina ben. Jag för mina hala fingrar mellan dina lår och känner hettan från din varma fitta. Fingrarna glider vidare tillbaka mot ryggslutet och passerar över din bak där jag sakta börjar massera öppningen. Det förbjudna, det tänder mig att känna dig. Lite hårdare, lite till… Jag glider in en centimeter. Det är underbart. 

Du tänder hela mig. Jag vill ha dej. Jag lägger mig närmare och låter min hårda kuk sakta tränga in mellan dina lår. Din fitta är helt blöt och jag kommer in i dej utan problem. Ändå sakta. Längre och längre in. Jag känner din rumpa mot min mage och stannar där. Du är het, våt och just nu är du bara min. Jag låter handen glida ner på din framsida. Över magen och ner över ditt välansade venusberg. Rakad. Precis som jag vill ha det. Fingrarna söker sig längre ner, ner mot din ömmaste punkt. Sakta roterar jag med fingertopparna över din klitoris samtidigt som jag låter kuken glida ur dig en bit. I samma takt som jag smeker dig med fingrarna stöter jag sen min kuk ut och in i dej. Lite hårdare för varje gång samtidigt som jag ökar takten på fingrarna. Sen långsammare och mjukare igen. 

Jag drar mig ut och lägger mig på rygg. Jag vill att du rider mig. Du är lätt att få med men böjer dig plötsligt ner. Du tittar på mig med kåta ögon, tar tag i min kuk, öppnar munnen och sluter den över mitt ollon. Du är underbar. Din tunga sveper över mig, runt mig. Jag älskar att se dig suga av mig. Jag drar mina fingrar genom ditt hår och känner hur du försiktigt använder tänderna på min kuk. Du tittar på mig, våra blickar möts. Jag vill ha dej. Jag vill komma djupt in i dej. Jag drar dig mot mej och du följer snällt med. Din fitta är våt, vill känna smaken av den. Jag flyttar mig lite ner i sängen och du sätter dig på hur över min mun. Du doftar helt underbart. Jag kan inte vänta längre. Jag för munnen mot dej och för in tungan mellan dina heta blygdläppar. Mer, jag vill bara ha mer. Känna smaken av dig. Jag låter tungan löpa bakåt. Tungspetsen över din analöppning. Jag ber dig att du slappnar av så jag kan komma in en bit i dej. Jag vet att det är tabu men jag kan inte låta dig vara. För tungan tillbaka igen och låter ett finger glida upp mellan dina ben och stannar med det över ditt bakre hål. 

Sakta, sakta masserar jag dig samtidigt som min tunga glider i din heta springa. Du är underbar. Du smakar underbart, vill ha mer. För sakta in fingret en liten bit till och sen lite till. Du är helt avslappnad och jag kan känna hettan från din kropp runt mej. Det här är nästan för mycket. Vill komma in i dej. Vill att du rider mig. Jag flyttar mig upp i sängen igen. Du är så vacker. Så sexig. Måste få dig nu innan jag blir tokig. Du sätter dig över min kuk och sjunker sakna ner. Längre och längre. När jag känner din våta fitta mot mig lägger jag händerna över dina höfter. Du har så underbar kropp. 


Sakta börjar du rida mig. Sen fortare och hårdare. Med händerna över din inoljade kropp kan jag känna varje del av dig. Dina mjuka bröst, din fina rumpa, din rakade fitta. Vill ha allt, om och om igen. Mer, nu… Du skriker till. Inte av smärta utan av njutning. Jag tror aldrig jag varit så hård. Jag njuter av varje stöt och vill aldrig att du ska sluta. Minuterna rinner iväg och våra kroppar har aldrig varit närmare. Du för din hand ner mot din klitoris och smeker dig. Synen gör mig galet kåt. 

Jag känner hur du dras ihop. Din orgasm är underbar. Du kommer om och om igen. Din trånga fitta runt min kuk är bara för mycket. Jag känner hur utlösningen är nära. Du flyttar dig snabbt och tar mig i munnen. Det är så skönt. Sug mig, hårdare, mer. Jag kommer i din mun. Sperman väller ur mig i heta strålar. Jag fyller din mun och ser hur det rinner ut över dina läppar. Ett sprut till innan jag sjunker tillbaka. Du drar fingret över läpparna och slickar i dig min varma säd med ett leende. Vi sjunker ihop i sängen, nära varandra. Våra varma kroppar fastnar nästan i varandra. Du är helt underbar.

-------------------------

Skriv gärna en kommentar eller skicka oss ett mail på invite2sex@gmail.com

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi blev tillfrågade om vi villa vara med i ett reportage i Expressen. Självklart ville vi det.

Det här är länken dit.

Mest lästa inläggen

Bloggportalen

Vilka är vi

Vi är ett par som finns strax söder om Stockholm. Vi är runt 45 år, är föräldrar, gillar att resa och uppleva nya saker. Han är 175 cm lång och hon är 158 cm, en äkta MILF.
Genom åren har vi provat mycket inom sex. Vi är väldigt öppna med vad vi gillar och tvekar inte att prova vad vi fantiserar om. Lådan med sexleksaker är full och vi använde dem ofta tillsammans. Vi har varit på swingerklubbar, haft sex på dansgolv, i bilen på parkeringsplatsen vid stranden och på många andra ställen när vi varit kåta, det är alltid lika skönt och spännande.
Kontakta oss på
mail: "invite2sex@gmail.com"

Copyright © invite2sex - Amatörporr när den är som bäst! | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com