En sexblogg utöver det vanliga! Vi älskar äkta amatörsex och visar gärna upp oss för alla som vill se och bli kåta tillsammans med oss.

Manlig onani - 876

Det är allmänt känt att män onanerar mer än kvinnor. Ändå är det väldigt lite av porren som innehåller just män som tar hand om sig själva. När vi lägger ut filer på mig när jag leker med mig själv får vi alltid väldigt positivt gensvar från våra följare, både från kvinnor och män. Jag skulle enkelt kunna spela in minst en film i veckan där jag runkar på olika sätt och sprutar hårt, som folk vill se det. Men jag gör det inte. Varför har jag frågat mig?

Är den manliga onanin mer privat, ful, vulgär eller förbjuden? Ska män i alla lägen kunna ha en kvinna vid sin sida som tar hand om dem? Vad det än är så är det något som hindrar män från att visa när de runkar. Det ska jag ändra lite på.

Jag har ett antal sköna leksaker som jag använder för lite. Det beror mest på att vi har så pass mycket sex att jag egentligen inte har det primära behovet att onanera, men det kan vara skönt ibland att släppa på trycket. Speciellt om man vill vara lite uthålligare under sex med Lynn.

Själv brukar jag kunna bli vansinnigt kåt när jag har lite tråkigt. Det blir då lätt att tankarna hamnar i någon snuskig fantasi. Det här kan hända hemma, på jobbet eller i bilen. Hemma är det lätt att komma undan. Jag brukar bygga upp fantasin med en film från xHamster, gärna en kinky wetsex-film. När jag är hård tar jag mig vidare till sovrummet eller ibland toaletten och avslutar. Allt är över på mindre än 5 minuter. Jag kan också sätta mig i badkaret och onanera. Jag kan då kissa samtidigt som jag tar hand om mig själv, det känns riktigt snuskigt att känna kisset rinna över kroppen samtidigt som jag sakta runkar. På jobbet får jag tajma det med en lunchrast.

Orgasmen vid onani kan inte jämföras med orgasmen vid samlag. När jag onanerar blir den explosiv men inte så djup. Det betyder att jag kan vara igång efter bara någon halvtimme igen. När Lynn och jag har sex är det läge att sova efter, så mycket energi tar den.

I de flesta fall använder jag inga som helst hjälpmedel. När jag har lite mer tid brukar jag använda olika leksaker vi har. Glidmedel såklart, lösfittor, analkulor och pluggar. Vi äger ingen sexdocka, det skulle vara kul att prova en. Jag kan ha analkulor inne flera timmar om jag är på det humöret och har tid. Det är skönt att sakta pressa ut kulorna så de nästan glider ut. Det händer att de passerar, då är det bara att pressa in dem igen, vilket också är galet skönt. Jag har alltid kläder på mig så ibland kan det bli lite trixigt, men det går. Ska jag ut på ett ärende låter jag med självklart vara kvar i. Att gå omkring i en butik och känna kulorna röra sig inne i analen är magiskt.

Jag tycker inte den manliga onanin ska puttas undan i porren. Fram med fler män som runkar, njuter och sprutar. Jag ska bli en av dem.

 

8 kommentarer:

  1. Låter som ett perfekt sätt att visa upp våran njutning. Kanske måste skicka en film som ni kan lägga in på gästsidan.

    SvaraRadera
  2. Jag skulle uppskatta mer manlig onani på alla dessa porr plattformar.
    Då manlig onani är mer än bara runka och spruta.
    Jag tittar gärna på när män onanerar på olika sätt även att jag inte är 100% hetero.
    Jag går igång på att se män runka och leka ned sitt anal, sen visst är ju sprutet en stor bonus.

    SvaraRadera
  3. Både jag och min fru håller med dig!
    Finns ju numera en hel del leksaker även till män.
    Jag har också lösfitta och analpluggar som jag gärna använder.
    Är ju helt underbart att gå runt med en plugg under dagen, exempelvis på jobbet, frun blir kåt av att veta jag har och jag blir kåt av att de andra på jobbet inte vet vad jag går runt med.
    Visst är det skönt att onanera och väldigt upphetsande att se någon annan göra det.

    SvaraRadera

Vi blev tillfrågade om vi villa vara med i ett reportage i Expressen. Självklart ville vi det.

Det här är länken dit.

Mest lästa inläggen

Bloggportalen

Vilka är vi

Vi är ett par som finns strax söder om Stockholm. Vi är runt 45 år, är föräldrar, gillar att resa och uppleva nya saker. Han är 175 cm lång och hon är 158 cm, en äkta MILF.
Genom åren har vi provat mycket inom sex. Vi är väldigt öppna med vad vi gillar och tvekar inte att prova vad vi fantiserar om. Lådan med sexleksaker är full och vi använde dem ofta tillsammans. Vi har varit på swingerklubbar, haft sex på dansgolv, i bilen på parkeringsplatsen vid stranden och på många andra ställen när vi varit kåta, det är alltid lika skönt och spännande.
Kontakta oss på
mail: "invite2sex@gmail.com"

Copyright © invite2sex - Amatörporr när den är som bäst! | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com