En sexblogg utöver det vanliga! Vi älskar äkta amatörsex och visar gärna upp oss för alla som vill se och bli kåta tillsammans med oss.

TEST: Fittpump "Vagina Pump Premium" Del 1 av 2 - 783

Den här gången ska vi testa en lite mer avancerad sak som vi fick tips om av en god vän. Tack, du vet vem du är när du läser det här ;) Det heter lite fint vagina-pump, men vi kallar det fitt-pump, det låter lite mer kinky..

Vi scannade av flera butiker men hittade den här på Vuxenkul.se. Den var snygg och såg lyxig ut så vi valde den här. Just i skrivande stund går den inte att beställa men det är ju själva funktionen vi vill prova.


Första gången vi testade den viste vi inte riktigt hur länge den skulle sitta eller hur hårt den ska suga så vi testade oss fram. Första provet var 5 minuter men effekten var inte så stark så vi frågade vår vän som sa att den kunde gott sitta i 20 minuter, och ganska hårt.

Så vi fick hitta en ny tid för oss själva för nästa test. Den här gången gick vi ut hårdare. Ni ser i filmen nedan själva användandet av pumpen. Knullet efter var himmelskt, men det behåller vi för oss själva.

Produkten kommer i en väldigt snygg och exklusiv förpackning som andas kvalitet. Efter vi känt och klämt på den ett tag är vi säkra på att hela produkten är välgjord. Den var enkel att montera. OBS batterier ingår ej, glöm inte att köpa det!

Eftersom vi alltid rakar oss helt släta så var det inga problem med passformen och hur väl den höll tätt. När man väl pumpat upp fittan håller den sig utan att man behöver suga mer vacuum. 


Lynn: Den första upplevelsen är väldigt speciell. Det känns som om någon suger på fittan, väldigt intensivt. Sakta men säkert ökar storleken och fittan fylls med blod, som en kuk som växer. Men det är inte bara fittan som blir känsligare. Under tiden vi väntade i de 20 minutrana lekte vi lite med analkulor. Känslan i rumpan blev även den mycket starkare. Varje gång en kula gled ut eller in gick det som en elektrisk stöt genom kroppen. När jag efter 20 minuter släppte på trycket kändes det inte så mycket som jag trodde. Fittan var helt svullen och jag kom åt med fingrarna överallt. Dessutom hade jag blivit så kåt att det rann om mig. Jag tog lite olja på fingrarna för att smeka mig på klitoris. Jack var också riktigt kåt efter att ha lekt med mig så länge och jag bara längtade efter att få hans hårda kuk i mig. Som ni ser på filmen tog det inte lång tid innan han fyllde upp mig. Orgasmen jag fick var helt magisk, jag skrek så jag tror hela kvarteret hörde mig komma. Det här kommer garanterat hända igen. Och igen. Och igen...



Jack: Att få vara med och leka med Lynn i 20 minuter medan hennes fitta svullnade upp gav mig en otrolig kick. Det var ett förspel som inte gick att skynda på. Jag gav henne analsex med en av våra leksaker. Lite olja så gled kulorna lätt in och ut i henne. Jag drog sakta ut kulorna och lät dem stanna på halva vägen då öppningen blev som mest uttöjd innan de fick glida ut. Varje kula fick ta sin tid och det fanns ingen tvekan om hur mycket hon njöt av den behandlingen. När jag sen trängde in i henne kändes hennes fitta mycket trängre än normalt och hon stönade högt av varje stöt som bottnade i henne. Hon kom först i en sånt skrik så färgen släppte från väggarna. Jag kom strax efter och fyllde henne så det rann ut när kuken var kvar i fittan. Nästa gång kanske vi provar pumpen framför TV:n lite mer passivt.

Sammanfattningsvis är det här en leksak vi båda kommer att uppskatta mycket. Inte så diskret men väldigt värd att ta fram då och då när det finns lite extra tid. 

Vill ni njuta lite extra, köp den, eller en liknande.

Filmen ser ni längst ner på den här sidan.



2 kommentarer:

  1. Tummen upp för den videon ;) Ser man väldigt gärna mycket mer av :)

    SvaraRadera

Vi blev tillfrågade om vi villa vara med i ett reportage i Expressen. Självklart ville vi det.

Det här är länken dit.

Mest lästa inläggen

Bloggportalen

Vilka är vi

Vi är ett par som finns strax söder om Stockholm. Vi är runt 45 år, är föräldrar, gillar att resa och uppleva nya saker. Han är 175 cm lång och hon är 158 cm, en äkta MILF.
Genom åren har vi provat mycket inom sex. Vi är väldigt öppna med vad vi gillar och tvekar inte att prova vad vi fantiserar om. Lådan med sexleksaker är full och vi använde dem ofta tillsammans. Vi har varit på swingerklubbar, haft sex på dansgolv, i bilen på parkeringsplatsen vid stranden och på många andra ställen när vi varit kåta, det är alltid lika skönt och spännande.
Kontakta oss på
mail: "invite2sex@gmail.com"

Copyright © invite2sex - Amatörporr när den är som bäst! | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com