En sexblogg utöver det vanliga! Vi älskar äkta amatörsex och visar gärna upp oss för alla som vill se och bli kåta tillsammans med oss.

Vad gör mig kåt? - 716

Det här inlägget skrivs av mig Jack. Det kommer alltså inte att berätta vad Lynn tycker är sexigt. Även fast det kan vara ungefär samma väldigt ofta så skiljer vi oss en hel del i alla fall.

Manlig syn på vad som är sexigt är ofta mer direkt och grafisk. Jag gillar porrfilm, men jag behöver inte ha på ljudet, Det är klart att det höjer upplevelsen men för mig är det viktiga det jag ser. Jag tycker också att det uppenbara och direkta porren tänder mig mer än subtil porr som lockar med känslor och förnimmelser.

Det är enkelt att vara man om man snabbt vill bli kåt. Det är värre när man INTE vill bli kåt, det går liksom inte att hejda. Där kommer det grafiska in som ett hinder. Ser jag något eller någon jag tycker är riktigt sexig så tänder jag på det. Enkelt. På en badstrand kan det vara lite problematiskt. När jag och Lynn har sex är jag oftast igång innan henne. Har hon på sig lite snygga underkläder eller onanerar för mig så pratar vi inte minuterar innan jag är helt uppe i varv.

Så vad är då sexigt? Vad går jag igång på? Jag har väldigt grafisk fantasi. Så det jag nästan alltid kan komma igång på är att återuppleva minnen av sex jag haft. Då kan jag enkelt välja ut det sexet jag vill och se på det som på en film, men med alla känslor. 

Jag gillar underkläder också. Jag vet inte vad det är som tänder mig? Men något är det. Tex tighta trosor av satin med en matchande BH. Kanske cremefärgad där jag kan se hur det växer en fläck under fittan när den blir blötare. Ibland tycker jag helt vanliga bomullstrosor kan vara sexiga i all sin enkelhet och ibland fantiserar jag om underkläder i latex. Jag tror det är lite som att få öppna ett paket när jag drar ner trosorna eller knäpper upp BH:n. En härlig present som jag verkligen vill ha.

Att fota och filma är även det en garanti att bli stenhård. Jag älskar att planera filmen och sen utföra det. Ofta blir det inte alls som jag tänkt. De flesta gånger hamnar jag med kuken i Lynns mun eller tungan begravd i hennes fitta innan filmen som jag tänkt är klar. Men det funkar det också.

Om jag ska ta en sista sak som gör mig galet kåt så är det wetsex. Varför har jag ingen aning om. Jag bara älskar det, kanske mer att få än att ge. Många tycker att det är avtändande, vidrigt, äckligt och sjukt. Jag kan förstå dem, det finns många kinks som jag är benägen att säga samma sak om. Men det gör jag inte. Jag tycker att alla ska få gilla och bli kåta på vad de vill, så länge det följer våra lagar.

Så det var jag det. Vad tänder ni på?

1 kommentar:

Vi blev tillfrågade om vi villa vara med i ett reportage i Expressen. Självklart ville vi det.

Det här är länken dit.

Mest lästa inläggen

Bloggportalen

Vilka är vi

Vi är ett par som finns strax söder om Stockholm. Vi är runt 45 år, är föräldrar, gillar att resa och uppleva nya saker. Han är 175 cm lång och hon är 158 cm, en äkta MILF.
Genom åren har vi provat mycket inom sex. Vi är väldigt öppna med vad vi gillar och tvekar inte att prova vad vi fantiserar om. Lådan med sexleksaker är full och vi använde dem ofta tillsammans. Vi har varit på swingerklubbar, haft sex på dansgolv, i bilen på parkeringsplatsen vid stranden och på många andra ställen när vi varit kåta, det är alltid lika skönt och spännande.
Kontakta oss på
mail: "invite2sex@gmail.com"

Copyright © invite2sex - Amatörporr när den är som bäst! | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com