En sexblogg utöver det vanliga! Vi älskar äkta amatörsex och visar gärna upp oss för alla som vill se och bli kåta tillsammans med oss.

Vikt-igt inlägg - 696

Hej

Vi får en hel del trevliga meddelanden om hur vi ser ut. Både jag och Jack uppskattar det väldigt mycket eftersom vi inte har så mycket tid att lägga på träning. Det måste betyda att även naturligt formade kroppar uppskattas av många.

Det är ibland lite jobbigt att bära omkring på de extra kilona som inte riktigt passar in i BMI-systemet. Vissa moment i träningen eller vardagen går helt enkelt inte att  utföra så smidigt. Jack har varit bättre än mig på att hålla sig i form. Träningen har passat bra in i hans vardag. För mig har det alltid blivit en sak till som tar tid från familjen.

Nu har vi i alla fall tillsammans bestämt oss för att försöka gå ner några kilon. Dels för att det ska bli lättare att röra sig men också för att få kläder och sitta snyggt. Och att det blir snyggare utan kläder, som vi visar upp oss här på bloggen.

När vi båda tittar på kvinnors och mäns kroppar så tycker vi båda samma sak. Det ska finnas kvar former. En riktigt deffad kropp är inte snyggt. Det måste finnas något att ta i. På en riktigt vältränad kvinna försvinner brösten. Både Jack och jag går igång på fylliga bröst gärna naturliga.

Vår viktresa börjar nu och vi får se om den slutar vid jul eller kanske lite tidigare, eller senare.

Men just nu ser jag i alla fall ut så här som på bilden och filmen i detta inlägg. Bättre än deffad tycker vi.

Ha en bra dag alla.

En till film på mig, när jag duschar, ser du här.

8 kommentarer:

  1. Jag tycker du ser fantastiskt ut och i dom trosorna. Hellre en kvinna med former än en utan men det är min åsikt//P

    SvaraRadera
  2. Underbar o sexig kvinna, du så fin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för en trevlig kommentar, det gör mig alltid lite extra kåt att läsa ;)

      Radera
  3. Vilken härlig kropp Du har och jag älskar kvinnor med saftiga fittor i öppna trosor

    SvaraRadera

Vi blev tillfrågade om vi villa vara med i ett reportage i Expressen. Självklart ville vi det.

Det här är länken dit.

Mest lästa inläggen

Bloggportalen

Vilka är vi

Vi är ett par som finns strax söder om Stockholm. Vi är runt 45 år, är föräldrar, gillar att resa och uppleva nya saker. Han är 175 cm lång och hon är 158 cm, en äkta MILF.
Genom åren har vi provat mycket inom sex. Vi är väldigt öppna med vad vi gillar och tvekar inte att prova vad vi fantiserar om. Lådan med sexleksaker är full och vi använde dem ofta tillsammans. Vi har varit på swingerklubbar, haft sex på dansgolv, i bilen på parkeringsplatsen vid stranden och på många andra ställen när vi varit kåta, det är alltid lika skönt och spännande.
Kontakta oss på
mail: "invite2sex@gmail.com"

Copyright © invite2sex - Amatörporr när den är som bäst! | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com