En sexblogg utöver det vanliga! Vi älskar äkta amatörsex och visar gärna upp oss för alla som vill se och bli kåta tillsammans med oss.

Novell från en följare: Fräcka fredag del 1 - 679

Vi fick just en novell med härlig sommarsex från ett par som följer bloggen. Vi frågade om det var OK att publicera den här så alla fick läsa den, vilket det var. Så var så goda att läsa och njuta av vad som händer i de norrländska skogarna, novellen är sann.


Det är en morgon i mitten av juli och en varm sommar hittills. Jag ligger ute på gräsmattan i en av våra solsängar. Klockan är runt nio på morgonen och allt börjar vakna till liv runt omkring oss i vår sommarstuga i den Norrländska faunan.

Jag slumrar till en stund men vaknar när något skymmer morgonsolen, det är min vackra fru. Jag tittar upp på henne och solens strålar lyser genom hennes vita nattlinne. Jag ser konturerna av hennes härliga kropp som jag älskar. Det spänner till i byxorna lite men jag försöker hålla emot lite. Hon tittar finurligt på mig och säger.

- Godmorgon älskling.

I samma sekund som hon säger detta så släpper hon strålar av kiss över mina tunna shorts. Kuken dröjer inte på sig att växa till sig till fullt stånd. Hon böjer sig ner och lirkar fram den och slickar och suger på ollonet. Jag ställer mig upp framför henne och medan hon håller kuken mot sina tunga bröst och frågar om jag vill komma in och busa så släpper jag hårda strålar av gyllengult kiss över dem.

Hon reser sig upp och håller fortfarande ett fast grepp, nästan hårt, om min kuk.

Vi går in i vedförrådet och drar igen dörren lite om oss. Hon sätter sig på huk framför mig och suger mig riktigt hård, långt ner i halsen så att den blir riktigt våt och hal av saliv. Sen ställer hon sig upp med rumpan mot mig. Jag för kuken mot hennes fitta och känner mig fram. Jag kan inte motstå tanken av att slicka henne först så jag går ner på knä bakom henne och tar ett fast grepp om hennes skinkor. Min tunga möter hennes kissvåta fitta och jag njuter av alla smaker av henne. Jag slickar och lapar allt jag kan tills jag känner att jag inte längre kan vänta på att få stoppa min pulserande kuk i henne.


Kuken glider lätt in i henne och jag knullar djupt och långsamt till en början. Jag smeker hennes rumphalvor för att allt eftersom öka intensiteten. Jag tar tag hårt om hennes midja och kuken åker nu in och ut fortare och hårdare. Jag ser hur hennes ben börjar skaka och det dröjer inte länge innan hennes orgasm kommer och sprutar ut över min pung och längs våra ben .


Jag drar mig ur och lägger en filt över vedhögen där hon lägger sig på rygg. Kuken glider med lätthet in i henne igen. Hon smeker och slickar sina bröst framför mig samtidigt som jag knullar henne djupt och min tumme leker med din klitta. Det dröjer inte länge innan hon andas tyngre och tyngre och fittan krampar runt min kuk. Samma sekund som hon ska komma så drar jag mig ur och går ner på knä framför hennes fitta. Hon hinner inte tänka innan hon sprutar sin orgasm ur fittan över mitt ansikte. Jag känner att kuken pulserar mer och mer och vet att jag inte har långt innan jag sprutar.Jag frågar var hon vill ha min sperma och hon svarar med kåt blick.

- Fyll min fitta älskling. Fyll mig din härliga sperma.

Det känns som att det bara tar sekunder efter de orden innan jag pumpar in stråle efter stråle med vit kladdig sperma i henne.


Jag är helt slut i mina ben och lägger mig ner på golvet bland sågspån och klabbar. Hon vänder sig om och gränslar min halvhårda kuk, och låter sperman droppa ner över den.Hon pressar ut allt hon kan, någon enstaka droppe kiss letar sig också ut och över min kropp. Hon går du ner på knä och suger av sperman från min nu helt slaka kuk innan vi tar varandra i hand och går in i duschen.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi blev tillfrågade om vi villa vara med i ett reportage i Expressen. Självklart ville vi det.

Det här är länken dit.

Mest lästa inläggen

Bloggportalen

Vilka är vi

Vi är ett par som finns strax söder om Stockholm. Vi är runt 45 år, är föräldrar, gillar att resa och uppleva nya saker. Han är 175 cm lång och hon är 158 cm, en äkta MILF.
Genom åren har vi provat mycket inom sex. Vi är väldigt öppna med vad vi gillar och tvekar inte att prova vad vi fantiserar om. Lådan med sexleksaker är full och vi använde dem ofta tillsammans. Vi har varit på swingerklubbar, haft sex på dansgolv, i bilen på parkeringsplatsen vid stranden och på många andra ställen när vi varit kåta, det är alltid lika skönt och spännande.
Kontakta oss på
mail: "invite2sex@gmail.com"

Copyright © invite2sex - Amatörporr när den är som bäst! | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com