En sexblogg utöver det vanliga! Vi älskar äkta amatörsex och visar gärna upp oss för alla som vill se och bli kåta tillsammans med oss.

Gå på klubb - 687

(Skrivet av Jack med kommentarer från Lynn)

Vi har varit på några klubbar. Så nu med erfarenhet så kan vi berätta om hur det var för oss både innan, under och efter besöken.

Innan vi träffades, för nu mer än 12 år sedan, var våra sexliv i starkt behov av ett uppsving. Det kom när vi en kväll träffades på ett uteställe i Stockholm. Sen den dagen har en ny era inletts i våra liv. Både Lynn och jag var svältfödda på sex men kunde efter vi träffats leva ut det till fullo. I och med att man börjar ha sex ofta verkar ens sinnen för sex vidgas. Saker som tidigare känts tabu eller man över huvud taget inte ens berört med en tankar börjar plötsligt bli spännande och lockande. Att gå på klubb är en av de sakerna som helt plötsligt blev intressant. Lynn älskar att höra andra njuta. Hon går igång på de sköna ljuden av stön, kroppar som klatchar i varandra och människor som får orgasmer, både killar och tjejer. Jag gillar att se. Jag tittar gärna på andra som har sex i vår närhet. Jag gillar också att visa upp mig och har inga problem med att andra tittar på när vi har sex.

Vi har varit på tre klubbar. En i Stockholm och två i Amsterdam. I båda fallen var vi tvungna att planera noga. Vårat liv lämnar inget över för spontanitet just nu, tyvärr. Klubbarna i Amsterdam bokade vi i god tid innan vi reste dit. Eftersom det här var vårt första klubb-besök visste vi inte mer om vad som skulle hända än vi läst om på nätet på deras hemsida och vad andra besökare skrivit. Vi åt en god middag innan men tog det lugnt med alkoholen. Strax innen vi tog en taxi dit tog vi en dusch och gjorde oss så fina vi kunde. 


Dressed for succes


Kläderna var en fråga vi inte visste riktigt hur vi skulle lösa. Jag ville göra något extra så jag tog på mig en svart väst, fluga och ett par väldigt genomskinliga boxershorts. På nätet hade jag hittat ett par grymma slip-in tofflor designade som kostymskor, passande. Lynn sminkade sig superfint och fixade håret. Hon valde sin cat-suit med öppen gren och ett par sexiga högklackade skor av plexiglas. Så var vi klara att åka.

[ Lynn ] Såååå pirrigt, hjärtat bankar hårt inför kvällens bravader. Fokus ligger på att bli porrsnygg men också smidigt för aktiviteten. Bodyn med öppen gren var figursmickrande och det går lätt att ta fram brösten för extra njutning. Håret flög upp i en hög hästsvans a la Ariana Grande för att snodden inte ska vara i vägen i någon position. Sminket lite hårdare lagt än vanligt för att komma in i en porrig roll ordentligt. Så kåt redan...

Den första var ett skönt ställe inhyst i en stor lokal i vad vi tror var ett industriområde. Klubben kändes stor, påkostad och genomtänkt. Vi blev välkomnade och visade till omklädningsrum där vi kunde låsa in våra saker. Vi bytte om och tog med oss en flaska glidmedel ut i lokalen. Så var det då dags. Vi gick sakta ut i lokalen. Den var stor och kändes helt rätt för ändamålen. I inträdet ingick några glas öl eller vin. Vi tog oss till baren och hängde där ett tag. Det var inte så mycket folk. Några grupper som verkade känna varandra, både killar och tjejer, några singelkillar och några singelkillar som hängde ihop. Vi tog våra glas och gick iväg och lade oss bredvid några par som hade sex. HELT GALET. Hur kunde vi göra detta? Det var overkligt och väldigt upphetsande. Vi började leka med varandra. Vi var på klubben för att se och synas, inte ha sex med andra. Tiden gick och vi flyttade oss runt i lokalen och provade olika ställen att njuta på. Ofta fick vi några åskådare, men alla var väldigt respektfulla och höll sig nära utan att försöka delta. Kläderna jag hade på min åkta av del för del och tillslut var jag helt naken. Lynn la av sig skorna och drog ner cat-suiten så hon blottade sina fina bröst.

Finale


Nu gick det inte att hålla sig längre. I en högljudd orgasm kom vi båda två. Lynn red mig på en soffa med några som tittade på oss och tag hand om sig själva. Kommentaren efteråt från en asiatisk man var "Good show" med ett stort leende.

[ Lynn ] Vilken snubbe, tänk att han stått där och tittat på oss, helt öppet och njutit till vårt knull! Så otroligt snuskigt! Helt slut i kropp och huvudet fullt av förundran över min egen snuskighet. Jag gick igång på detta mycket hårdare än jag någonsin kunnat tro. Kan med lätthet gå på klubb igen, vilken rush.

Vi avrundade och tog en taxi tillbaka till hotellet någon gång mitt i natten. Känslan var fortfarande overklig, som ett rus i kroppen. Att vi gjort det tillsammans och att allt gått så bra.

Vårt andra besök var dagen därpå. Vi hade värmt upp med en guidad tur i Red Light District först. Förberedelserna var i stort sett samma. Istället för taxi bokade vi klubbens egen chaufför som kom med en privatbil. Mycket smidigt. Den här klubben var en båt strax utanför Amsterdam. Upplägget med omklädningsrum och dricka var samma. Den här klubben var mycket mindre och mörkare. Det fanns alla tänkbara rum och vrår att hålla till på. Det vi hittade och fastnade för var en sexgunga. Lynn älskade den. Det vi märkte fort att singelkillarna här var inte lika ödmjuka. De var på direkt och tog på både Lynn och mig utan att vänta på OK från oss. Det gillar jag verkligen inte. Efter att ha sagt till flera gånger tappade jag helt sex-fokus och blev lite irriterad. Vi fick gå därifrån och vi satte oss i baren. Det blev inte riktigt samma sköna stämning på den här klubben tyvärr. Det var spännande och skönt men jag tappade det där riktigt kåta.

[ Lynn ] Jag hade kunnat låta männen komma närmare, kanske rentav känna lite då min rush verkar komma av andras kåthet. Jack tänder av när andra män kommer för nära vilket är synd för de tränger sig på lite väl här. Jag skärmar av och går in i mitt. Idag har jag en söt babydoll som visar brösten fint. Vi ligger bredvid en tjej som har sex med tre män och verkar njuta enormt av behandlingen hon får. Som att vara i en porrfilm och ta del av det som känns bra. Magiskt. 


Par i hjärter


Under en av våra utekvällar i Stockholm bokade vi in oss på Par i Hjärter. Lokalen låg i ett bostadsområde i källaren i ett helt vanligt flerbostadshus. Återigen var förberedelserna de samma. Vi blev hjärtligt mottagna och visade till omklädningsrum och bar. Här kändes det direkt att det var en skön avslappnad stämning. De som var här var troligtvis stammisar. Några kände varandra och satt och småpratade med ett glas i handen. En trappa ner var där det hände saker. Vi utforskade rummen och fastnade mest för ett större rum med stora madrasser som ett enda stort golv. Här kunde vi njuta av varandra och av att se andra. Men på svenskt vis var ingen sådär ljudlig av sig, det som Lynn gillar. Men vi gjorde vårt bästa för att höja volymen en del. Lynn och jag njöt verkligen av situationen. Lynn hade inga problem att får orgasm. Jag höll igen för att dra ut på det. Men efter Lynn gett min en golden shower kunde jag inte hålla mig utan kom stenhårt i henne. Vi låg kvar ett bra tag och lekte med våra kladdiga trötta kroppar innan vi avslutade och tog oss tillbaka till hotellet.

[ Lynn ] Det känns mest som att par bestämt innan att de ska hit, lite för stelt för min smak. Vi ska gå på klubb nästa gång vi åker till någon häftig stad bara Jack och jag <3


Summa summarum


Det går inte att beskriva känslan av att vara på en klubb. Det känns så underbart och förbjudet på samma gång. Det måste upplevas. Av erfarenhet kan vi nu dra vissa slutsatser:

- Bestäm era egna regler innan ni kommer till klubben och håll er till dem. Vill ni ändra reglerna gör det i så fall tillsammans, nyktra, dagen efter och gå tillbaka till klubben vid ett annat tillfälle.

- Se till att ni känner er sexiga och snygga när ni går dit.

- Var inte berusad när ni kommer dit.

- Man kan förbereda sig, men var alltid beredd att ändra planerna.

Vi kommer garanterat att besöka sexklubbar igen. Vi kanske ses då.

// Jack & Lynn

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi blev tillfrågade om vi villa vara med i ett reportage i Expressen. Självklart ville vi det.

Det här är länken dit.

Mest lästa inläggen

Bloggportalen

Vilka är vi

Vi är ett par som finns strax söder om Stockholm. Vi är runt 45 år, är föräldrar, gillar att resa och uppleva nya saker. Han är 175 cm lång och hon är 158 cm, en äkta MILF.
Genom åren har vi provat mycket inom sex. Vi är väldigt öppna med vad vi gillar och tvekar inte att prova vad vi fantiserar om. Lådan med sexleksaker är full och vi använde dem ofta tillsammans. Vi har varit på swingerklubbar, haft sex på dansgolv, i bilen på parkeringsplatsen vid stranden och på många andra ställen när vi varit kåta, det är alltid lika skönt och spännande.
Kontakta oss på
mail: "invite2sex@gmail.com"

Copyright © invite2sex - Amatörporr när den är som bäst! | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com