En sexblogg utöver det vanliga! Vi älskar äkta amatörsex och visar gärna upp oss för alla som vill se och bli kåta tillsammans med oss.

Novell från en följare: Fräcka fredag del 2 - 690

Här är fortsättningen på novellen från den 21:a. Och som en väldigt trevlig bonus fick vi också tre underbara bilder vi fick dela med er alla.

------------------------------

Hand i hand och helt nakna går vi över vår lilla gårdsplan utan att bry oss om någon kan se eller inte. Det är inte så vidare mycket till insyn här men det går om man vill. När vi kommer in i stugan går vi in i badrummet. Hon säger till mig att börja för hon ska hämta handdukarna. Jag tänker snabbt om lite och börjar hälla upp ett bad i vårat stora badkar och låser dörren så det ska hinna fyllas lite innan hon kommer in igen. Jag hör hur hon försöker öppna dörren, men den är låst. Hon ropar genom den och jag svarar att jag är på toa. Efter en liten stund så öppnar jag och hoppar snabbt ner i badkaret. Hon kommer in och ser mig sittandes med halvslak kuk med skum lite varstans över mig.

- Å vad mysigt , säger hon och lägger ner handdukarna på handfatet. Ska bara på toa.



Hon sätter sig ner på toan, fast för att retas lite. Eftersom hon vet att jag gillar att se henne kissa så har hon lite särade ben. Kan inte hjälpa det, när hon släpper sina första droppar så rycker det i kuken. Jag drar några drag över kuken och pungen och ler mot henne. Hon ställer sig upp och kommer till mig och gör mig sällskap. Vi kysser och smeker varandra och kryper ner i badet. När vi badat en stund känner jag hur hennes hand kommer trevandes längs mina ben och hur hon tar tag om kuken. Hon börjar massera den och pungen. Jag rycker till så det skvätter vatten upp i mitt ansikte.

- Hoppsan, säger jag och sträcker mig efter handduken.

När jag vänder mig om och ska torka ansiktet känner jag hennes finger mot min anal. Hon pressar lite och det glider lätt in in i mig. Jag står kvar och njuter och hon fortsätter fingerknulla anaenl samtidigt som hennes andra hand smeker kuken. Efter en stund så vänder jag mig om och vi landar i varandras famnar.

Vi tittar varandra djupt i ögonen och börjar kyssas medans vi båda smeker varandra. Vi reser oss ur badkaret, torkar av oss lite snabbt och fortsätter ut i vardagsrummet.

Hon ber mig lägga mig på soffan medan hon försvinner iväg. Precis som hon bad mig så lägger jag mig ner, drar i min extremt hårda kuk, blundar och njuter. Jag hör att hon är tillbaka i rummet. Då känner jag något kallt mot mina händer och tittar upp och ser hur hon spänner fast mina händer med ett par svarta handklovar. Hon sätter sig på golvet mellan mina ben och sluter sin mun om mitt jättestånd. Samtidigt som hon suger mig så smeker och piskar hon lätt min pung.



- Mmmmmer! stönar jag fram.

- Du ska få mer min älskling, säger hon med ett kåtleende!

Jag känner något kallt och hårt mot min anal och inser vad som är på väg att hända. Med lite extra tryck så kommer något in i mig. Jag känner hur vår guldfärgade dildo fyller mig. Jag stönar och njuter medan hon mer eller mindre knullar och suger mig samtidigt.

Hon ber mig att vända på mig. Hon låter dildon sitta kvar i mig medan jag ställer mig upp och vänder mig över soffryggen. Hon tar tag om dildon och för sakta den in så långt det går för att sedan dra ut den helt. Jag andas ut lite efter den intensiva leken. Hon smeker och masserar mina rumphalvor och anal och daskar till pungen lite lätt. Jag rycker till och stönar av välbehag. Hon daskar till igen lite hårdare, jag får bita mig i läppen lite. Jag känner återigen något mot mitt anal. Jag hinner inte tänka mer innan hon pressar in en strap-on dildo i mig. Jag får kåtslag och tror att kuken växer ytterligare någon cm. Så börjar hon knulla mig långsamt bakifrån. Jag lirkar mig ur handklovarna och börjar dra i kuken samtidigt som hon knullar mig. Hon stöter hårdare och djupare.

Vi byter ställning till missionären. Hon säger att hon vill se mig runka samtidigt som hon knullar mig. Jag tittar djupt i hennes ögon och kvider fram.

- Jag kommer spruta snart.

Hon ber mig spruta över mig själv. Hon ökar takten och jag kan inte längre hålla emot. Jag bokstavligen exploderar i en orgasm och vrider och vänder mig samtidigt som min kuk pumpar ut stråle efter stråle med sperma. Hon drar sig ur och frigör sig från selen med ett klick. Hon möter upp min kuk med sin mun och suger ur det sista ur mig. Hon reser sig upp och grenslar kuken med sin nu droppande fitta. Hon börjar rida mig och kuken styvnar åter igen. Hon rider mig en stund samtidigt som jag smeker hennes stora tunga bröst. Hon reser sig upp och sätter sin fitta mot mitt ansikte. Jag greppar tag om hennes höfter och borrar in mitt ansikte i ditt sköte. Jag slickar och suger både på dina blygdläppar och klitta. Hon smeker och nyper sina bröstvårtor. Det går som vibrationer genom hennes kropp och hennes orgasm kommer som en våg, hennes knän böjer sig och jag pressas in i hennes fitta samtidigt som hennes fittsafter sköljer över mitt ansikte. Min kuk pulserar efter mer fitta. Jag drar mig ner över soffan och hon landar på mage på andra delen av den. Jag vänder henne om och drar hennes höfter mot mig. Kuken glider lätt in i henne och jag börjar knulla henne väldigt djupt och ändå med stadig rytm. Hennes nästa orgasm dröjer inte länge. Hon stönar ut.

- Snälla älskling, kom igen, jag vill ha din sperma! 



Jag drar mig ur henne och hon vänder sig om. Hon ser hur jag står och runkar över hennes bröst. Hon pressar ihop dom och kvider efter min laddning. Det tar bara sekunder innan Jag återigen skjuter stråle efter stråle med min vita sperma över hennes bröst. Vi landar i soffan i varsin ända. Båda är helt slut efter denna sexakt och vi somnar med våra kroppar slingrandes om varandra.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi blev tillfrågade om vi villa vara med i ett reportage i Expressen. Självklart ville vi det.

Det här är länken dit.

Mest lästa inläggen

Bloggportalen

Vilka är vi

Vi är ett par som finns strax söder om Stockholm. Vi är runt 45 år, är föräldrar, gillar att resa och uppleva nya saker. Han är 175 cm lång och hon är 158 cm, en äkta MILF.
Genom åren har vi provat mycket inom sex. Vi är väldigt öppna med vad vi gillar och tvekar inte att prova vad vi fantiserar om. Lådan med sexleksaker är full och vi använde dem ofta tillsammans. Vi har varit på swingerklubbar, haft sex på dansgolv, i bilen på parkeringsplatsen vid stranden och på många andra ställen när vi varit kåta, det är alltid lika skönt och spännande.
Kontakta oss på
mail: "invite2sex@gmail.com"

Copyright © invite2sex - Amatörporr när den är som bäst! | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com