En sexblogg utöver det vanliga! Vi älskar äkta amatörsex och visar gärna upp oss för alla som vill se och bli kåta tillsammans med oss.

På stan där ger vi järnet... - 667

Utekväll!!! Ordet är för oss magiskt och förknippat med god mat och dryck, hotell, barnfritt och massor med skön galen sex.

The sky is the limit

På alla våra utekvällar har vi några återkommande saker vi gör.

1. Vi bor på hotell
2. Vi äter utan att kolla på notan
3. Vi har sex

Sexet brukar börja i bilen på väg till hotellet. Jag kan sitta med fingrarna under min uppdragna klänning och smeka mig när Jack kör, jag brukar reta honom med att visa hur blöt min fitta är. När trafiken är riktigt lugn kan jag smeka hans kuk och ta fram den och runka honom. Så ni förstår att vi är sugna redan när vi parkerar bilen. 

Incheckningen brukar gå fort. Väl på rummet åker kläderna av, ibland hinner inte alla av kroppen. Följande sex brukar bli galet skönt och intensivt. Senaste gången tog Jack mig bakifrån i ett fönster med utsikt över ett av Stockholms mest besökta torg.




Väl klara med att knulla som galningar brukar vi kolla in vad som finns att göra på hotellet. Ett annat stockholmshotell har en pool på taket. Vad som händer där med en vacker solnedgång över takåsarna är en annan historia.



Var i hela världen ska man äta middag?

Det löser vi innan vi checkar in. Vi bokar alltid bord i god tid. Favoriten är italienskt men vi har nog provat på mat från världens alla hörn. Det är viktigt att äta bra så vi orkar sexa vidare senare. Några timmar brukar det ta innan vi är klara.

Nu väntar en krogrunda. Vi brukar hinna med 3-4 ställen innan det är dags att gå hemåt. Ibland hittar vi ett mysigt ställe där vi fastnar, men ofta går vi runt lite.

I sommar ska vi hålla ögonen öppna efter någon sommarflört som vill följa oss tillbaka till hotellrummet och njuta resten av natten.

När vi bestämt oss för att gå hem brukar vi kåta upp varandra riktigt mycket där vi är. Jag suger gärna av Jack på toaletten eller runkar honom under bardisken, det gör mig galet kåt. Vid ett tillfälle ställde sig Jack framför mig och knullade mig när jag satt på en barstol i princip mitt på dansgolvet.



Hemåt


Väl tillbaka på hotellrummet släpper vi alla hämningar. Oftast har vi förberett med ett latexlakan över hela sängen eftersom det brukar lekas mycket med olja och bli ganska blött efter ett tag. Leksaker, sexiga underkläder, kamera är standard. När vi väl är klara är vi helt slut och ofta i behov av den dusch. Vi somnar gott och har sex minst en gång till dagen efter, ofta efter frukost.

Sen är det tid att dra sig hemåt igen och fortsätta det inrutade, anonyma familjelivet tills det är dags för nästa utekväll.






0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi blev tillfrågade om vi villa vara med i ett reportage i Expressen. Självklart ville vi det.

Det här är länken dit.

Mest lästa inläggen

Bloggportalen

Vilka är vi

Vi är ett par som finns strax söder om Stockholm. Vi är runt 45 år, är föräldrar, gillar att resa och uppleva nya saker. Han är 175 cm lång och hon är 158 cm, en äkta MILF.
Genom åren har vi provat mycket inom sex. Vi är väldigt öppna med vad vi gillar och tvekar inte att prova vad vi fantiserar om. Lådan med sexleksaker är full och vi använde dem ofta tillsammans. Vi har varit på swingerklubbar, haft sex på dansgolv, i bilen på parkeringsplatsen vid stranden och på många andra ställen när vi varit kåta, det är alltid lika skönt och spännande.
Kontakta oss på
mail: "invite2sex@gmail.com"

Copyright © invite2sex - Amatörporr när den är som bäst! | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com