En sexblogg utöver det vanliga! Vi älskar äkta amatörsex och visar gärna upp oss för alla som vill se och bli kåta tillsammans med oss.

Novell: Hon på jobbet del 1 - 359




Det var sommar i Stockholm och resten av landet. Juli är en underbar månad, varför åker folk bort då, undrade jag. Och varför sitter jag inne på ett kontor och jobbar? Jag var frilansfotograf och borde ha ganska fria tider, men just nu fanns det mycket att göra och jag tog chansen att tjäna lite extra. Jag var på väg att avsluta dagens jobb och stänga av datorn. Under dagen hade jag pratat med min kollega över Messenger. En helt fantastisk tjej som hade kontoret några mil bort. Kanske tur det, för hon fick mig absolut inte att tänka på jobb. Diskussionen över Internet hade börjat lite med jobb, men allt efter dagen gick så hade vi börjat skämta lite om sex och senare nästan pratat helt öppet om vad vi tyckte om. Själv var jag svältfödd på sex under lång tid så fantasierna skenade snart iväg. 

Jag gillade Lynn, hon var helt underbar. Något hos henne attraherade mig mer än vad som var tillåtet mellan arbetskollegor. Vi hade varit ute med jobbet ett halvår tidigare och det var då jag verkligen insåg hur härlig hon var. Vi hade dansat ganska intimt och jag kände redan då hur mycket jag ville ha henne. Men, men. Man ska inte ha ihop det med sina kollegor. 

Jag stängde av datorn och gick ner till bilen. Jag skulle fota en sportbil till en kalender, en mörkblå metallic Dodge Challenger. Sån ville jag också ha. 5,7 liter V8, mums. 6 mil dit, tänkte jag. Och därifrån 3 mil hem till Lynn slog det mig en halv sekund senare. Jag skulle kanske åka dit bara för att… Nej, så fick man inte göra. Onda tankar bort. Nu var det jobb som gällde. Jag hade fotat massor med bilar förut. I början var det en kick varje gång, nu var det mest rutin. Så att planera var i stort sett onödigt. Jag kunde tänka på annat. På Lynn . Hennes fina kropp, hennes ögon som fick mig att tappa fattningen varje gång jag såg in i dem. Skulle jag inte åka till henne i alla fall? Nej, det skulle inte bli bra. Eller? Jo… Fan. 

Snart framme vid bilfotningen. Det tog 32 minuter och jag visste att det blev riktigt bra bilder. Kvällssol, stenbrott, snygg bil, det var nästan för enkelt log jag. Så, då var det lika långt hem då. Eller? Nej, jag kunde bara inte missa det här tillfället. Om hon menade och ville det hon skrev på Messenger så var det inget att tveka på. Ja, vad då. Det var värt ett försök. Tre mil gick fort. Hon bodde lite utanför stan i ett alldeles lagom stort hus med mysig tomt och ett par katter. Jag svängde upp på gården. Hennes bil stod där, då var hon säkert hemma i alla fall. Ja nu var jag här, ingen återvändo. Vad skulle jag säga när hon öppnade? Vad skulle hon säga? Jag knackade på och väntade. Helt tyst. Var hon inte hemma i alla fall? Så öppnades dörren och där stod hon. Vacker och med ett busigt leende, nästan som om hon väntat att jag skulle komma. 
– Hej, sa jag. 
– Hej du, sa hon, kom in. 
Hon var sommarklädd i vit kjol och vitt linne. Solbränd och med håret utsläppt var hon ännu vackrare än jag mindes henne. Linnet var ganska åtsittande och jag såg att hon inte hade någon BH under det. Det pirrade till lite i kroppen och jag undrade hur det här skulle gå. 
– Jaha, vad gör du då, sa jag. 
– Jag tröttnade på att se mitt omålade tak, så jag tog tag i det och är snart klar. 
– OK, det var ju på tiden, sa jag, det där höll du ju på med när jag var här i våras också. 
– Mmm, muttrade hon, jag vet. 
Hon klättrade upp på stegen igen med penseln i högsta hugg.
– Är det något jag kan göra, frågade jag.
– Ja, kan du inte öppna den där färgburken och hälla över lite till mig.
– Visst, inga problem sa jag och ställde mig på knä på golvet för att bryta upp locket med en skruvmejsel.
Jag kunde inte låta bli att titta upp på henne. Kjolen var ganska kort och jag tänkte försöka kika in för att se om hon hade några sexiga trosor på sig. Det hade hon inte. Hon hade inga trosor alls på sig. Jag tappade helt fokus och höll på att köra skruvmejseln genom benet när locket ploppade upp. Hon tittade ner på mig och log.
– Hur ser det ut, sa hon.
– Det ser riktigt bra ut, svarade jag.
Hon sänkte blicken och tittade på sin kjol. Hon visste att jag skulle titta in under den och hon log fortfarande och sa:
– Färgen, hur ser den ut? Har den torkat i burken?
– Va? Jaha, just det. Näe, den ser också ut att vara i bästa skick. 
– Bra. Häll lite här i. 



Jag reste mig upp och fyllde på hennes färgtråg så att det skulle räcka ett tag till. Färgburken ställde jag tillbaka på golvet. Jag hade inte sett allt för mycket under hennes kjol, men tillräckligt för att se att hon var rakad mellan benen. Jag gillar det. Att ge en rakad tjej oralsex är nästan det skönaste som finns. Jag reste mig upp och la händerna på hennes höfter.
– Bara så att du inte ramlar ner.
– Ja visst. Släpp inte taget nu.
Det skulle jag inte göra. Hennes höfter var mjuka och jag gillade att hålla om henne. Jag började smeka henne runt midjan. Framåt magen och tillbaka igen. Nedåt på utsidan av låren och tillbaka upp mot magen. Hon gillade det. En nästan inte hörbar suck. Hon blundade och la ifrån sig penseln och tråget uppe på stegen. Det hade börjat. Nu var det ingen dröm eller fantasi. Det vara bara vi två, och vi visste hur det skulle sluta.

Jag smekte henne över rumpan och ner mot låren. Den här gången förde jag in händerna innanför kjolen på vägen tillbaka. Jag hade aldrig känt en starkare attraktion till någon tjej tidigare. Jag ville göra allt med Lynn. Men det fick inte gå för fort. Händerna gled ner över hennes nakna rumpa, ner mot insidan av låren, och sen upp igen. Samma rörelse igen, fast nu något närmare in mellan hennes ben. Hon skalv till. Och sen om igen, ännu närmare. Jag kände hennes värme och nästa gång händerna rörde sig nedåt lät jag fingrarna försiktigt röra sig över hennes rakade kön. Hon var varm, len och våt. Jag lät fingrarna vandra mellan hennes blygdläppar uppåt magen. Precis innan fingrarna snuddade vid hennes ömmaste punkt stannade jag till. Hon viskade, fortsätt, sluta inte nu. Jag skulle fortsätta, men det skulle ta lite tid. Jag fortsatte. Lite, lite hårdare med fingret över hennes klitoris, stanna, rotera sakta och sen tillbaka igen. Jag lät fingrarna söka sig hela vägen bak mot hennes bakre hål. Försiktigt och sakta drog jag fingret över det för att testa hennes reaktion. Den gick inte att ta fel på, hon tryckte sig mot mitt finger, inte hårt men tillräckligt för att markera att det inte var fel. Jag förde fingret till munnen för att smaka på hennes intimaste smaker och för att fukta det något. Hon särade på benen något lite till och lyfte på kjolen över midjan. Jag älskade det jag såg. Och kunde inte låta bli att kyssa hennes kropp. Jag började i svanken och kysste henne nedåt rumpan. Ena handen förde jag in mot hennes kön för att smeka henne och se vad hon gillade mest. Den andra handen la jag på hennes rumpa för att kunna sära lite på skinkorna när jag kom så långt med munnen. Jag kysste henne nedåt men stannade precis innan jag kom till hennes bakre hål.
– Vi skulle kanske gå in i sovrummet i stället, sa jag.
– Mmmm… viskade hon. Skynda dig, jag vill inte att du slutar just där.
På väg in till sängen passerade vi köket. Köksbordet var rejält och stabilt.
– Kom här, sa jag.
– Va? Aha…
Hon visste vad jag ville och följde villigt med. Jag visade henne att jag ville ha henne på rygg på bordet. Hon la sig med fötterna utanför bordskanten på varsin stol. Jag satte mig på knä mellan hennes ben. Hennes blygd var alldeles våt och jag nästan skakade av upphetsning när jag förde fram munnen mot henne. Hon smakade underbart. Jag lät tungan gå upp och ner längs skåran, ömsom djupt och ömsom knappt så jag nuddade henne. Jag tog hennes hand och la den över hennes venusberg. Hon förstod vinken och hennes fingrar sökte sig vant ner mot klitoris som hon började smeka med mjuka fingrar.



Jag fortsatte att slicka henne och lät tungan röra sig nedåt mot hennes bak. Med båda händerna särade jag försiktigt hennes skinkor så jag kom åt bättre. Jag älskade det här. Att slicka det förbjudna tände mig ännu mer. Och hon gillade det också. Hon stötte mjukt mot min tunga varje gång jag passerade hennes öppning. Men jag stod nästan inte ut längre, jag ville ha henne fullt ut. Jag slutade och föreslog att vi skulle göra ett nytt försök att ta oss till sovrummet. Vi reste oss och tog oss dit. Hon satte sig på sängkanten framför mig och drog av sig sitt linne. Vilken kropp. Helt naturliga och vackra bröst. Jag tog av mig t-shirten. Men när jag hade den precis över huvudet stannade jag till ett ögonblick. Lynn knäppte upp mina byxor och lät dem falla till golvet. Jag fick av mig tröjan och såg hur hon satte fingrarna innanför mina kalsonger och sakta drog ner dom. Hon tog försiktigt tag i min vid det här laget helt erigerade kuk. Jag visste inte vad jag skulle göra, men det visste hon. Hon lutade sig framåt och kysste den mjukt. Ena handen fuktade hon lite med tungan och lät den smeka ollonet och drog sedan handen nedåt, mjukt och nästan retsamt försiktigt. Jag njöt. Hon fuktade handen mer och fortsatte medan hon med tungan retade undersidan och spetsen på ollonet. Jag tittade ner på henne och mötte hennes blick. Hon log och sakta slöt hon läpparna om mig. Det var fantastiskt. Hon måste ha varit erotikens gudinna. Aldrig hade jag upplevt en liknande behandling. Jag förde ner händerna och drog dom genom hennes hår. Synen av henne ge mig oralsex var nästan överväldig. Jag blundade. Hon slutade.
– Du är underbar, sa jag.
– Det är du med fnissade hon. Vill du ha mer?
– Jag vet inte om jag klarar det. Hon skrattade.
– Jag sa ju att jag var bra.
– Mmm, sa jag, men jag trodde aldrig…
- Du sa att vi inte direkt jobbar i knäet på varandra idag. Men vill du inte prova hur det skulle vara

Jag behövde inte svara. Hon reste sig och drog fram en stol.
– Sätt dig sa hon.
Jag var inte sen att lyda. Nu skulle det ske, det jag fantiserat om hundratals gånger, det jag velat mer än något annat sen den där kvällen på krogen. Hon ställde sig framför mig. Nära, så att hennes lilla buske väl ansade könshår nuddade mitt bröst. Jag la händerna på hennes höfter och förde henne sakta nedåt. När vi var alldeles nära varandra tog hon sin hand och styrde in mig i henne. Jag blundade och kände hur hela kroppen exploderade. Det var som att få en behaglig el-chock. Hon satte sig sakta och jag njöt som jag aldrig gjort tidigare när jag trängde djupare och djupare in i henne. Till slut satt hon i mitt knä. Hon var varm och blöt och jag gled utan problem i henne när hon reste sig en bit. Och sen ner igen. Hon höll sina armar om min nacke och lutade huvudet mot taken. Vad vacker hon var. Jag ville aldrig att det här skulle ta slut. Lynn styrde tempot, sakta och sen snabbare för att helt plötsligt stanna upp någon sekund. Hon gjorde det så bra. Efter ett par minuter lät hon mig glida ut helt.
– Det är lite jobbigt för benen. Jag vill att du tar mig bakifrån i stället.
Hon ställde sig i sängen med rumpan upp mot mig. Synen var fantastisk, det här kunde jag aldrig få nog av.
– Och du, sa hon, nu vill jag känna dig djupt inne i mig. Ta mig djupt, och hårt.
Det sista sa hon med busig blick och jag fattade vad hon ville. Slut med det riktigt mjuka. Hur hårt var hårt för henne, jag fick prova mig fram. Jag ställde mig på knä bakom henne och la ollonet alldeles vid hennes heta springa. Innan jag hann göra något hade hon tryckte sig bakåt så jag var halvvägs inne i henne. Med bara en till stöt var jag hela vägen inne. Hon stönade till. Ett förnöjt stön. Jag rörde mig fortare, och varje stöt klatschade i hennes rumpa. Vi fortsatte och fortsatte, jag vet inte hur länge. Med ena handen började jag smeka hennes bak. Jag förde inte in fingret utan lät det smeka hennes öppning. Hon tryckte rumpan mot mitt finger och jag fortsatte lite hårdare. Fingret gled in en centimeter i hennes bak och sen ut igen.
– Mer, sa hon. Gör det igen. Fortsätt.
Jag fortsatte. För varje stöt gled fingret längre och längre in. Hon vände pannan ner mot sängen och putade ännu mer mot mig med rumpan. Jag drog ut fingret helt och hon kved till.
– Nej, sluta inte.
Det tänkte jag inte göra heller. Jag stoppade in fingret i munnen. Hon smakade fantastiskt. Ren kåthet. Jag blötte fingret igen för att det skulle gå lättare att få in det igen. Det gled in utan problem. Nu blev hon penetrerad i båda hålen samtidigt. Jag gillade det och hon njöt också. Det var nästan för mycket för mig, jag kände att jag var på väg att komma. Jag drog mig ur men lät fingret stanna kvar. Jag kunde nu stimulera henne bättre när jag bara använde handen. Hon var riktigt avslappnad och följde med i varje rörelse. Jag drog ut fingret och lät henne slappna av helt. Jag bad henne lägga sig på sidan.
– Jag vill ha dig i skedställning.
– Jag älskar det, sa hon.
Jag la mig bakom henne, nära. Med handen styrde jag mig in i henne igen. Hon särade mer på benen så jag kom åt bättre. Med ena handen kunde jag nu smeka hennes klitoris samtidigt som vi älskade. Hon hjälpte mig att hitta helt rätt och la sin hand ovanpå min för att visa hur jag gjorde det skönast för henne. Det tog inte många minuter innan hon började andas tyngre och trycka sig hårdare mot min hand. Jag kände hur hela hennes kropp spändes om och om igen. Det var helt underbart för mig att känna henne komma. Varje gång hennes kropp spändes stimulerades jag kraftigare också. Jag kunde inte hålla tillbaka så mycket längre.
– Jag vill komma över dig, sa jag
– Gör exakt vad du vill, flämtade hon tillbaka.
Jag satte mig över henne och la mig mellan hennes bröst. Det var varmt och hon var svettig mellan brösten. Jag såg att det blänkte till och det var nu jag kände att jag skulle komma över henne. Hon förde samman brösten och jag han precis dra mig bakåt och sen fram igen innan jag sprutade min sperma över henne. Hennes bröst, hals och mun blev kladdiga, men hon bara blundade och log. Orgasmen var fantastisk, den ville inte sluta. Åter igen som el-chocker som drar samman hela kroppen om och om igen. Varje gång så det nästan svartnar för ögonen. När jag slappnade av och tittade ner på henne var jag lycklig. Så här skulle det alltid vara. Hon torkade bort det mesta av kladdet i ansiktet med ett finger som hon sedan sög rent. Hon var inte klar ännu, det märktes, och det var inte jag heller. Fem minuter senare gick vi in på toaletten för att duscha av oss.
– Jag ska bara kissa först, sa hon.
– Ja, gör det sa jag och satte mig på knä framför henne med min hand på hennes lår.
Hon slappnade av helt och jag förde handen ner mellan hennes ben.
  

2 kommentarer:

  1. Underbar läsning, vilka detaljer lätt att hitta känslan i det ni skriver.. tänk om ni kunde se hur den växer

    SvaraRadera

Vi blev tillfrågade om vi villa vara med i ett reportage i Expressen. Självklart ville vi det.

Det här är länken dit.

Mest lästa inläggen

Bloggportalen

Vilka är vi

Vi är ett par som finns strax söder om Stockholm. Vi är runt 45 år, är föräldrar, gillar att resa och uppleva nya saker. Han är 175 cm lång och hon är 158 cm, en äkta MILF.
Genom åren har vi provat mycket inom sex. Vi är väldigt öppna med vad vi gillar och tvekar inte att prova vad vi fantiserar om. Lådan med sexleksaker är full och vi använde dem ofta tillsammans. Vi har varit på swingerklubbar, haft sex på dansgolv, i bilen på parkeringsplatsen vid stranden och på många andra ställen när vi varit kåta, det är alltid lika skönt och spännande.
Kontakta oss på
mail: "invite2sex@gmail.com"

Copyright © invite2sex - Amatörporr när den är som bäst! | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com