En sexblogg utöver det vanliga! Vi älskar äkta amatörsex och visar gärna upp oss för alla som vill se och bli kåta tillsammans med oss.

Novell: Hon på jobbet del 2 - 375

– Jag ska bara kissa först, sa hon.

– Ja, gör det sa jag och satte mig på knä framför henne med min hand på hennes lår.

Det här kunde gå hur som helst. Jag hade fantiserat om wetsex i flera år utan att haft möjlighet att prova. Gillade hon det inte skulle jag märka det ganska snart. Hon slappnade av helt och jag förde handen ner mellan hennes ben. Hennes rakade kön hetsade upp mig igen. Jag förde in ett finger mellan blygdläpparna och smekte hennes klitoris. Några sekunder senare kände jag de första dropparna rinna ur henne. Sakta släppte hon fram strålen som rann rakt ner i min hand och ner mellan mina fingrar medan jag fortsatte smeka henne. Jag förde handen närmare henne och hennes varma kiss stänkte upp mot venusberget och ner över insidan av låren. Jag bad henne att sluta och hon gjorde det. Jag ville slicka henne, känna smaken av hennes kiss. Jag markerade att hon skulle flytta fram på toalettstolen och hon följe villigt med. Nu kom jag åt bättre. Jag började med tungspetsen uppifrån och sakta nedåt. Det var svårt att behärska sig och inte slicka henne djupare och hårdare men jag tvingade mig själv att dra ut lite på det här. Hon smakade helt underbart, jag ville bara ha mer och jag trodde att jag skulle få det alldeles strax. Jag fortsatte slicka och kyssa insidan på hennes lår och sen in mot mitten igen. Nedåt mellan skinkorna hängde en droppe kiss kvar som jag sög i mig. Hon särade lite på benen så jag kunde slicka hennes bakre hål lättare. Jag pressade tungan mot öppningen och hon stönade tyst. Mer, jag ville bara ha mer av det här. Med tungan inne i henne någon centimeter kunde hon inte riktigt hålla sig längre. Ett par varma droppar rann ur henne och ner i min mun. Jag slutade slicka hennes anal och gick tillbaka mot hennes våta blygdläppar.



– Jag kan inte hålla mig längre, viskade hon. Det kommer nu.

Jag slickade henne snabbare och hårdare nu. Och hon släppte helt på trycket. Strålen träffade mig rakt i munnen. Jag blundade och njöt av varenda ögonblick. Kisset rann ner längs hennes ben och min hals. Jag fortsatte ge henne oralsex samtidigt som jag förde upp en hand mot hennes bak. Hon var riktigt blöt nu och mitt finger gled in i hennes rumpa utan några som helst problem. Hon hade slutat kissa och jag märkte hur hon slappnade av mer. Jag förde in två fingrar, det var inga problem det heller. Hon skrattade till och sa:

– Kan du läsa min tankar?

– Kanske, sa jag.

– OK, vad vill jag då?

Jag visste inte riktigt vad jag skulle säga. Men hon verkade inte ha några problem med analsex så jag chansade.

– Du vill att jag ska komma in i din bak, och inte bara med fingrarna.

Jag väntade på hennes reaktion, hade jag varit för rakt på sak?

– Mmm, ja. Helt rätt. Men var lite försiktig i början.

– Har du någon olja, frågade jag.

Hon reste sig upp från toaletten och gick bort till ett skåp.

– Barnolja, duger det.

Vanlig barnolja var det bästa man kunde använda. Dels gav det en underbar hal känsla men det gjorde också att kroppen blev otroligt mjuk efteråt. Med den oljan kunde jag göra så mycket mer än att bara använda den som glidmedel. Hon kom tillbaka och satte sig på toaletten. Jag öppnade flaskan och hällde ut ett par droppar i handen och gned in det i mina händer. Jag tog en handduk och la på golvet för att inte få så ont i knäna och sen flyttade jag mig närmare henne. Jag smekte hennes bröst med mina inoljade händer. Dom var fantastiska, varma, mjuka och naturliga. Lynn var verkligen fantastisk. Jag höjde flaskan och lät en tunn stråle med olja rinna ner över hennes bröst. Det glänste till i oljan som rann ner över brösten när solstrålen som föll in genom fönstret föll över henne. Hon såg ut som plockad direkt från en dröm, vilket hon faktiskt var i mitt fall. Med ena handen började jag smeka henne över brösten. Först det ena sen det andra. Mjuka rörelser som korsade bröstvårtorna och fick henne att skälva till lite varje gång jag vidrörde dem. Jag hällde ut mer olja. Den här gången över hennes mage för att det skulle rinna ner mellan hennes ben och ner mot analen. Jag tog tag i mitt kön och lät rikligt med olja rinna över ollonet. Med handen drog jag ut den bakåt mot roten upp mot magen. Jag var liksom henne helt rakad utom uppåt magen där jag sparat en del. Det skulle bli underbart att få komma in i hennes förbjudna del. Jag flyttade mig närmare och snuddade vid öppningen med spetsen på ollonet.



– Kom in i mig nu, sa hon. Jag vill känna dig långt upp i mig.

Sakta ökade jag trycket mot analöppningen. Ett par fingrar hade gått bra, det här var en annan sak. Men hon ville verkligen det här. Helt avslappnad kunde jag komma djupare och djupare in för varje stöt. När jag var lite mer än halvvägs inne drog jag mig sakta ur henne helt. Hon skrek till lite när ollonet gled ut ur henne och hon för en kort sekund var helt öppen och avslappnad.

– Åååå, mer, gör det igen, det är sååååå skönt.

Jag förde mig tillbaka mot hennes inoljade bakre hål och lät ollonet glida in igen. Långsamt men med jämn fart. Det var så otroligt skönt. När jag kom in halvvägs började jag stöta försiktigt för att komma djupare. Lynn stönade och jag var inte sen att hålla med. Snart var jag helt inne i henne. Vi hade våra kroppar tätt sammanpressade och stannade så i säkert en minut bara för att känna hettan mellan oss. Jag drog mig ur en bit och sen in igen. Långa härliga stötar. Sakta ökade jag tempot men var väldigt uppmärksam på Lynns reaktioner så att jag inte gjorde henne illa. Men hon ville bara ha mer. Jag visste inte hur jag kunde låta bli att spruta rakt upp i henne, det var så otroligt skönt. Åter igen stannade jag längs inne i henne. Med ena handen smekte jag henne samtidigt som jag drog mig ur helt. Känslan var obeskrivlig. Hon tittade på mig och sa att det var dags för mig att sätta mig på toaletten. Vi bytte plats. När hon stod framför mig vände jag på henne så hon hade rumpan åt mig. Jag ville bara smaka på henne igen. Hon särade benen och böjde sig framåt. Jag stack in tungan i hennes kön först. Det smakade fortfarande gott av kiss. Hennes rumpa vag lite öppnare nu och jag fick in tungan längre. Mmmm… det fanns nog inget mer upphetsande. Hon vände sig om och tryckte mig bakåt mot toaletten.



– Din tur att njuta lite, sa hon.

Hon satte sig framför mig som jag suttit framför henne. Oljeflaskan låg kvar och hon fyllde botten på handen med barnolja. Hon tog tag i mig och började smeka mig med långa drag. Hennes händer var mjuka och hon visste verkligen hur hon skulle behandla mig för att göra det så skönt som möjligt. Med en hand i taget smekte hon mig uppifrån ollonet ner mot roten. Ibland hårdare och ibland lite mjukare. Allt hon gjorde var fantastiskt. När hon slutade tog hon en handduk och torkade bort det mesta av oljan.

– Jag vill känna din smak, sa hon.

Hon kysste mig försiktigt först men fortsatte nästan genast lite hårdare och intensivare. Hon slöt läpparna runt mig och sög mig och masserade mig samtidigt med tungan. Jag drog händerna genom hennes hår och tryckte försiktigt hennes huvud hårdare mot mig. Jag gled lite längre in i hennes mun och kände hennes tänder mot ollonet. När jag släppte taget om håret höll hon kvar huvudet ett tag innan hon sög av mig som en slickepinne innan ollonet gled ut ur munnen.

– Klarar de mer, frågade hon.

– Inte länge till, du är för underbar, svarade jag.

– Lägg dig på rygg på golvet och slicka min fitta så ska jag ge dig ditt livs avsugning.

Jag blev lite shockad över hennes språk men hade inget emot att hon använde lite grövre ord. Jag la ut handduken på golvet och la mig på den. Lynn ställde sig rakt ovanför mitt ansikte och hukade sig sakta ner så min mun mötte hennes blygd. Två decimeter ovanför munnen stannade hon.

– Är du beredd, frågade hon, det har runnit ner lite till.

Jag hann inte svara innan en stråle kiss stänkte mot mina läppar och in i min mun.

– Var det gott? Jag trodde du skulle gilla det, flinade hon.

Den här tjejen hade inga gränser, jag älskade henne. Hon satte sig hela vägen ner mot min mun så jag kom åt att slicka henne igen. Med sin högra hand började hon smeka sig själv.



– Slicka mig ren nu, beordrade hon.

Jag lydde och lät tungan löpa längs hennes varma skåra samtidigt som hon böjde sig framåt och slöt sina läppar runt mitt ollon igen. Det tog bara någon minut innan hon skalv till i en orgasm. Jag kunde inte heller hålla mig längre utan sprutade rakt upp i hennes mun. Jag kom mycket kände jag, flera tjocka strålar het sperma pumpade ut i hennes mun. Hon slutade suga min kuk och reste sig upp på knä bredvid mig. Hon hade inte svalt sperman utan lät den rinna sakta ut ur munnen samtidigt som om log förnöjt. Hon förde ena handen till munnen och spottade ut min säd i den.

– Jag vill se den över min fitta, sa hon, och torkade av handen mot sin välansade buske.

Hennes hand gled nedåt igen mellan benen. Hon smekte sig över blygdläpparna och vidare mer mot rumpan.

– Jag vill duscha nu, sa hon.

– Ja, det skulle vara skönt svarade jag.

Jag reste mig och sträckte ut handen för att hjälpa henne upp.

– Jag sitter bra här, sa hon.

– Men ville du inte duscha, frågade jag.

– Jo, och du ska ge mig den. Vill du det?

Om jag ville. Min lem hade slaknat tillräckligt för att jag skulle kunna rikta den neråt mot henne. Jag hade inte kissat sen någon gång på eftermiddagen på kontoret och när jag kände efter så tryckte det på rejält.

– Försök att dra ut på det länge, sa hon.

– Mmm, det ska jag, svarade jag nästan euforisk.

Kunde det här verkligen ske, var det verklighet. Jag hade drömt om wetsex många gånger men aldrig fått prova. Jag hade slickat en tjej efter hon hade kissat en gång, det var då jag verkligen insåg hur mycket jag skulle gilla det. Och nu stod jag ovanför Lynn och skulle just ge henne en het dusch. I mina fantasier gillade jag mycket bättre att ta wetsex än att ge, men att ge skulle nog inte vara fel heller. Sakta släppte jag trycket och lät strålen falla mot hennes bröst. Hon tittade mig rakt in i ögonen och började smeka sig över brösten. Jag flyttade strålen mot hennes hals och vidare mot ansiktet. När jag träffade hakan lutade hon fram ansiktet och lät mig fylla hennes mun. Hon slöt läpparna och sprutade up kisset rakt ut så det träffade golvet mellan mina ben. Hon slickade sig om läpparna medan min stråle fortsatte rinna över henne. Hennes bröst glänste och det bildades en pöl mellan hennes ben. Jag flyttade ner strålen mot hennes fitta som var helt genomblöt vid det här laget. Hon följde efter med handen och smekte sig själv samtidigt för att öka njutningen maximalt. När jag kände tryckt minska lät jag de sista dropparna rinna ut över hennes bröst. Jag böjde mig ner och förde in min kuk i hennes mun och hon sög villigt av den.



– Nu tar vi den riktiga duschen, sa hon och reste sig.

Vi duschade länge och lyckades att inte ha mer sex än att vi smekte in varandra med tvålen. Det pirrade till men jag orkade inte så mycket mer just nu och Lynn verkade också nöjd för stunden. När vi duschat klart fyllde vi en hink med vatten och hällde ut över golvet för att göra rent och skrapade ner det i duschen. Vi la oss på sängen ganska utmattade och tittade upp i taket.

– Jag är hungrig, sa jag.

– Vi kan se vad det finns att laga till i frysen. Det finns nog något gott där. Bland annat glass…

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi blev tillfrågade om vi villa vara med i ett reportage i Expressen. Självklart ville vi det.

Det här är länken dit.

Mest lästa inläggen

Bloggportalen

Vilka är vi

Vi är ett par som finns strax söder om Stockholm. Vi är runt 45 år, är föräldrar, gillar att resa och uppleva nya saker. Han är 175 cm lång och hon är 158 cm, en äkta MILF.
Genom åren har vi provat mycket inom sex. Vi är väldigt öppna med vad vi gillar och tvekar inte att prova vad vi fantiserar om. Lådan med sexleksaker är full och vi använde dem ofta tillsammans. Vi har varit på swingerklubbar, haft sex på dansgolv, i bilen på parkeringsplatsen vid stranden och på många andra ställen när vi varit kåta, det är alltid lika skönt och spännande.
Kontakta oss på
mail: "invite2sex@gmail.com"

Copyright © invite2sex - Amatörporr när den är som bäst! | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com