En sexblogg utöver det vanliga! Vi älskar äkta amatörsex och visar gärna upp oss för alla som vill se och bli kåta tillsammans med oss.

Novell: Provrummet - 343

Jag blir galen på julen. En jäkla kommers till ingen nytta. Har man barn är det kanske annorlunda. Men, men. Det är bara att gilla läget. Jag var på H&M med min flickvän. Hon skulle ha en klänning till julafton och nyår. På henne är allt snyggt. Med en helt perfekt kropp så är hon sjukt sexig vad hon än sätter på sig. Det här var sista dagen på jobbet innan julledigheten och jag kände redan hur alla ogjorda uppgifter rann av mig och jag slappnade av.


Lynn gick framför mig och jag spanade in hennes perfekta rumpa. I dom jeansen hon hade på sig lockade hon nog flera än mina blickar. Men hon var bara min och jag älskade henne över allt annat. Hon hade samlat på sig ett par klänningar och drog iväg mig till provrummen. Det var inte så lång kö som jag hade väntat mig men vi blev ändå stående där någon minut. Alldeles bredvid provrummen låg underklädesavdelningen. Jag hade nog gjort av med många tusenlappar där på sexiga underkläder till Lynn. Hon älskade att ha dom på sig och jag älskade att hon hade dom på sig. Jag ställde mig närmare henne och kysste henne i nacken. Inte helt otippat log hon mot mej och kysste mig. Varje gång hon gjorde det satte det igång mig. Jag var redan lite tänd efter att ha stått och fantiserat om henne i svarta glansiga stringtrosor och stay-ups.

Hon kände min reaktion och förde handen mellan oss och masserade diskret min hårda kuk. Det blev vår tur att få ett provrum och jag tvekade inte på att om någon hade tittat på mig strax under midjan hade dom genast fattat vad jag ville just nu. Vi fick ett provrum anpassat för barnvagnar, det vill säga, det var ganska stort. Jag kunde knappt vänta tills dörren gått igen bakom oss innan jag drog till mig Lynn och vi började kyssas. Hon var underbar, jag ville ha henne, NU.

Vi hängde upp klänningarna så dom skymde sikten in genom dörrspringan. Vi tog av oss kläderna eller rättare sagt vi slängde av oss dom. Att stå naken i ett provrum med stressade jul-shoppare utanför tände mig ännu mer. Hade dom övervakningskameror skulle personalen få något att titta på under eftermiddagen. Lynn satte sig på huk framför mig. Hade någon böjt sig ner och tittat under dörren hade dom fått se hennes helt rakade fitta. Nu hade hon till och med rakat av sig den lilla busken som hon brukade spara. Vilken tjej. Hela provrummet var fullt av speglar så jag såg klart från alla håll hur hon sakta runkade mig samtidigt som hon lät ollonet glida ut och in mellan sina röda läppar. Synen var underbar. Jag fick tag på mina byxor jag hade lyckats hänga på en krok och fiskade fram mobilen. Jag ville ha det här på film.

Jag slog på kameran och riktade den nedåt mot min sexiga flickvän. Hon tittade upp på mig och sa busigt:
- Vad gör du din kåtbock? Ska du filma när jag suger av din kuk här i provrummet?
Hon fortsatte att suga mig med tillgjort porrig blick och tittade rakt in i kameran.
- Vill du att jag ska fortsätta eller vill du känna smaken av min nyrakade pissblöta fitta i din mun.
Hon slutade och ställde sig med ryggen mot väggen och ena foten uppe på en pall.
- Kom nu. Slicka mig ren, både fram och bak.
Jag satte mig på knä framför henne. Fittan luktade underbart. Efter att ha varit instängd i ett par tighta jeans hela dagen och ett par toabesök smakade hon underbart. Jag filmade hennes fitta och hon gjorde det ännu bättre genom att föra ner några fingrar och sära på blygdläpparna.

Jag flyttade telefonen så jag hade den rakt under hennes rumpa i höjd med knäna. Första kontakten med tungan mellan hennes ben kändes i oss båda. Jag älskade smaken och att ge henne njutning. Hon njöt av att känna mig tränga in med tungan och känslan av att jag försiktigt bet henne och sög på klitoris. Hon sjönk ner lite till och jag flyttade mig så jag kom åt att slicka henne bakåt. Jag stoppade in mitt pekfinger i munnen och blötte det med saliv. Jag förde det upp mot hennes anal och roterade runt öppningen tills att hon hade slappnat av så mycket att jag kunde föra in det en bit. Hon tände på att känna mig några centimeter in i analen samtidigt som jag slickade henne, det visste jag. Det var inget undantag idag. Hon stönade högt och jag undrade vad personerna i de andra provrummen tänkte. Jag drog ut fingret och sög det rent.

Mmmm hon smakade så gott. Jag förstår inte varför jag tände på smaken av henne, men i det här fallet fanns det ingen gräns för hur snuskig jag ville vara. Jag blötte ner fingret igen och förde det tillbaka mot hennes bakre hål. Det gick lite lättare nu än förra gången och jag kände hur hon slappnade av mer än vanligt. Fingret gled in i henne centimeter för centimeter och jag trodde jag skulle spruta rakt ut i luften, det var så upphetsande att känna henne så här. Hon sjönk ner en bit till och min tunga gled in i hennes fitta samtidigt som fingret gled in en bit till. Jag drog ut fingret så det nästan gled ur henne, stannade upp lite och förde det tillbaka in i henne igen. Hon stönade till igen och jag visste vad det ljudet betydde, mer, mycket mer. Jag fortsatte mjukt men ganska bestämt. Hon var underbar och det snurrade av sexuella kemikalier i huvudet. Jag slutade slicka henne och drog sakta ut fingret. Den sista biten roterade jag fingertoppen innanför hennes öppning och böjde mig fram och bet henne försiktigt i klitoris. Det var för mycket för henne och hon ryckte till en, två, tre gånger innan hon spände fittan och analen i en underbar orgasm. Jag fortsatte att slicka henne medan hennes kropp pulserade. Med munnen öppen under hennes fitta kände jag plötsligt hur jag blev alldeles blöt i munnen. Hennes orgasm var så förlösande att hon helt hade tappat kontrollen över blåsan. En stråle varmt kiss sköljde rakt ner i min mun. Jag kunde knappt tro att det var sant. Allt kom på en gång, det var overkligt och underbart. Jag ville bara ha mer, men just här och nu var kanske inte läge att leka så här blöta lekar. Jag drog ut fingret helt ur henne och hon sjönk ner på knä framför mig.
- Din tur, sa hon, ställ dig upp.
Jag ställde mig framför henne. Kuken var stenhård och det var ett under att jag inte redan kommit. Hon förde in kuken i munnen igen och lekte med tungan över ollonet. Hon lät kuken glida längre bak och sög ganska hårt på den igen när jag gled ur henne. Jag kände att jag var nära att spruta och varnade henne att det kunde bli ganska kladdigt. Hon bara log och slöt läpparna runt mig. Jag stack fingrarna genom hennes mjuka hår och kände sperman komma. Det var så skönt att det nästan svartnade för ögonen. Jag kom mycket. Tjocka strålar het säd fyllde hennes mun. Jag tittade ner och såg på henne samtidigt som hon öppnade munnen och släppte taget om kuken.
- Är min kåtbock nöjd, frågade hon?
Hon fick den där porriga blicken igen och smekte sig om brösten. Hon stängde munnen lite men lät sperman rinna ut och droppa ner på brösten där hon masserade in den med båda händerna.
- Mmm det är han, svarade jag.
Jag insåg samtidigt att jag höll i min telefon som fortfarande filmade. Jag vände den mot Lynn samtidigt som de sista dropparna rann ur hennes mun. Hon gjorde en slängkyss mot kameran innan jag stängde av. Den filmen skulle vara riktigt härligt att kolla på vid tillfälle. Kanske redan när vi kommit hem och stängt ytterdörren. Klänningarna struntade vi i att prova. Vad ska hon med kläder, hon är så vacker naken.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi blev tillfrågade om vi villa vara med i ett reportage i Expressen. Självklart ville vi det.

Det här är länken dit.

Mest lästa inläggen

Bloggportalen

Vilka är vi

Vi är ett par som finns strax söder om Stockholm. Vi är runt 45 år, är föräldrar, gillar att resa och uppleva nya saker. Han är 175 cm lång och hon är 158 cm, en äkta MILF.
Genom åren har vi provat mycket inom sex. Vi är väldigt öppna med vad vi gillar och tvekar inte att prova vad vi fantiserar om. Lådan med sexleksaker är full och vi använde dem ofta tillsammans. Vi har varit på swingerklubbar, haft sex på dansgolv, i bilen på parkeringsplatsen vid stranden och på många andra ställen när vi varit kåta, det är alltid lika skönt och spännande.
Kontakta oss på
mail: "invite2sex@gmail.com"

Copyright © invite2sex - Amatörporr när den är som bäst! | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com