En sexblogg utöver det vanliga! Vi älskar äkta amatörsex och visar gärna upp oss för alla som vill se och bli kåta tillsammans med oss.

Novell: En våt promenad - 334


Jag hade varit och träffat min väninna under kvällen och var nu på väg hem. Vi hade haft jättekul, druckit vin och pratat massa snusk. Vi hade försökt kåta upp varandra med att berätta små saker vi upplevt eller fantiserat om. Det hade gått bra, både jag och min tjejkompis gick från baren med blöta kåta fittor sugna på kuk. Jag hade 20 minuter att gå hem till lägenheten. Kön till toan var oändligt lång när jag skulle gå men det tryckte inte på så mycket så jag bestämde mig för att snabbt gå hem istället.

Efter 10 minuter började det dock tränga på och jag var nu riktigt kissnödig, men det var ingen riktig fara jag hade bara 10 minuter till innan jag var hemma. Ytterligare några minuter senare insåg jag att jag inte skulle hinna hem. Jag var nu så kissnödig att jag inte kunde gå utan att hela tiden knipa för att inte kissa på mig. Varken jag eller min man har något emot wet sex men nu var det lite tidigt att börja, själv, här på gatan.

Några steg till och jag kände en droppe smita ut i trosorna. Jag var tvungen att sätta mig här på gatan och kissa, det fanns ingen annanstans att ta vägen. Som tur var gatan öde och ganska mörk. Jag gjorde mig beredd mentalt för att det skulle gå så fort som möjligt. När jag kände att kisset var på väg lyfte jag upp kjolen ovanför midjan och tog tag i trosorna och satte mig på huk. När jag nästan satt mig öppnades plötsligt porten mitt emot på gatan och två familjer kom skrattande ut på trottoaren, troligtvis på väg ut på stan. Instinktivt reste jag mig snabbt igen, släppte trosorna och lät kjolen glida ner över rumpan igen, det gick på en sekund och jag tror inte de såg vad jag var på väg att göra. Men det var för sent att avbryta. Med trosorna på plats kom de första strålarna kiss. Jag blev lite överraskad själv när jag kände det varma kisset forsa ut i trosorna och ner längs rumpan och benen. Det tog kanske två sekunder att knipa igen, men då var jag redan blöt över hela fittan ner till knäna.

Gruppen på andra sidan gatan gick in mot stan och jag vände mig för att gå vidare hemåt, fortfarande lika kissnödig. Det gick inte att gå, små droppar kiss trängde sig ut för varje steg jag tog. Jag var kåt, varm och blöt och helt ensam på gatan igen.

Kåtheten tog över. Jag ställde mig med ryggen mot en husfasad, drog upp kjolen och förde ner handen innanför trosorna. Fingrarna sökte sig snabbt ner till min blöta fitta. Jag smekte mig först från venusberget ner mot fittöppningen. Jag lät två fingrar glida in i mitt blöta hål och tryckte samtidigt på. Kisset sprutade ur mig igen, över min hand och ner mot fittöppningen där fingrarna gled ut och in. Snabbt bytte jag fittan mot min svullna klitoris. Med allt porrsnack på baren var jag redan så pass upphetsad att jag visste att jag kunde komma. Kisset rann vidare ner över min analöppning, över skinkorna, ner längs benen och ut i mina vita sandaler. Känslan var underbar. Att totalt släppa all kontroll och kissa på sig här fick mig att explodera i en intensiv och blixtrande orgasm. Jag slutade inte smeka mig förrän jag kissat klart och vågen av orgasmen lagt sig.

Jag drog upp fingrarna ur trosorna, smakade försiktigt på långfingret och tänkte på hur kåt min man skulle bli när jag berättade vad jag just gjort. Han skulle få ta mig hur han ville och jag misstänkte att det kom att innebära att jag strax fick en varm dusch till, fast ända från ansiktet. Nöjd med mig själv drog jag ner min kjol som inte kunde dölja vad jag just gjort. Jag nästan hoppades att någon såg det på vägen hem så att jag fick känna mig ännu snuskigare, för det är ju det jag är.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi blev tillfrågade om vi villa vara med i ett reportage i Expressen. Självklart ville vi det.

Det här är länken dit.

Mest lästa inläggen

Bloggportalen

Vilka är vi

Vi är ett par som finns strax söder om Stockholm. Vi är runt 45 år, är föräldrar, gillar att resa och uppleva nya saker. Han är 175 cm lång och hon är 158 cm, en äkta MILF.
Genom åren har vi provat mycket inom sex. Vi är väldigt öppna med vad vi gillar och tvekar inte att prova vad vi fantiserar om. Lådan med sexleksaker är full och vi använde dem ofta tillsammans. Vi har varit på swingerklubbar, haft sex på dansgolv, i bilen på parkeringsplatsen vid stranden och på många andra ställen när vi varit kåta, det är alltid lika skönt och spännande.
Kontakta oss på
mail: "invite2sex@gmail.com"

Copyright © invite2sex - Amatörporr när den är som bäst! | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com