En sexblogg utöver det vanliga! Vi älskar äkta amatörsex och visar gärna upp oss för alla som vill se och bli kåta tillsammans med oss.

Novell: En blöt fest - 332


Lynn och jag hade varit på bröllop. Några kompisar gifte sig i Stockholm och festen var i Huddinge. Det var en bra fest med mycket mat och dryck. Vi började vid 5-tiden med middag och den höll nog på till framåt 8 innan vi bröt upp för att börja festa. Efter första drinken var jag åter igen i akut behov att gå på toaletten. Jag passerade Lynn på vägen dit och drog med henne in. Lite toaletthångel är aldrig fel och hon behövde säkert också kissa.

Hon hade en rosa glansig klänning på sig, enligt mej var hon lätt den snyggaste tjejen på festen. Jag trasslade lite med mina byxor och Lynn hann sätta sig först, jag trodde jag skulle spricka. Det fanns bara en sak att göra, kissa i handfatet. Jag tog ut min halvhårda kuk och hängde den över handfatskanten. Jag blundade och slappnade av. Kisset rusade ut genom kuken och jag njöt av lättnaden. Plötsligt kände jag Lynns hand över mitt ollon. Hon smekte mig medan jag kissade för fullt. Vilken underbar känsla det var. Kuken styvnade snabbt i hennes hand. Jag var tvungen att knipa av strålen för att inte skvätta ner både mig, henne och halva toaletten.

Hon böjde sig lite till fram samtidigt som jag vände mig mot henne. Hon styrde kuken in i sin mun och hennes varma läppar slöt sig något om mig. De sista dropparna piss rann ut ur hennes mun och ner i handfatet. Det här höll på att bli för mycket. Kuken stod nu hård och blöt ut genom min gylf. Jag reste henne upp från toaletten och kysste henne intensivt. Hon smakade inte särskilt mycket kiss, mer något åt vitvinshållet. Jag skickade henne helt ren runt munnen innan jag tog ett ganska hårt tag kring hennes rumpa och drog henne hårdare åt mig. Min blöta kuk gjorde ett litet märke på hennes klänning just där ollonet pressades mot henne. Det var en droppe kiss som pressades ut när kuken hårdnade.

Hon gillade att bli lite tuffare behandlad ibland, nu var ett sånt tillfälle. Jag drog upp klänningen ovanför rumpan och la mina händer på hennes skinkor. Jag masserade dem sakta men ganska hårt. Vi kysstes igen och jag fick åter känna smaken av hennes mun och mitt kiss. Jag böjde mig ner så jag stod på huk framför henne. Jag flyttade mina händer runt hennes midja och lyfte istället upp hennes klänning över magen. Trosorna hade hon inte dragit upp, dom satt på halva låren. I dom just rosa trosorna såg jag en ganska stor fläck. Antingen var hon så kåt att hon blött ner trosorna eller så hade det smitit ut en lite stråle kiss under middagen. Det gjorde mig ännu kåtare att se hur blöt hon var.

Jag stoppade in ett finger i munnen och gjorde det riktigt halt. Sakta förde jag in handen mellan hennes ben. Hon var nyrakad och helt slät. Jag drog fingret över hennes lena hud innan jag förde in det i fittan. Hon skalv till i hela kroppen av känslan. Jag lät fingret glida in och ut ett par gånger innan jag förde in ett andra finger. Nu började jag höra små stön och jag visste att jag när som helst skulle kunna föra in ett tredje finger eller ännu hellre kuken. Det tredje fingret fick hon inte upp i fittan. Mitt ringfinger gled lätt in i hennes våta anal. Det här var nog lite för mycket för henne. Hon tog tag med sin hand runt min och tryckte mina fingrar djupare in i både fittan och analen. Inte mej emot, jag älskade känna hennes varma och blöta kropp.
– Knulla mig i stället, sa hon
Jag svarade inte, bara log mot henne. Hennes ögon var alldeles glansiga av kåthet. Jag ställde mig upp och vände på henne så hon putade med rumpan mot mig. Jag drog upp klänningen över ryggslutet och böjde henne framåt. Hon tog stöd mot toaletten.

Kuken var stenhård och jag kände redan innan jag fört in den i henne att hon skulle kännas lite trång. Med höger hand smekte jag henne först runt analen. Jag lät ett finger glida in ända till handen. Hon var varm och längst in i henne anade jag att det fanns kladd som jag kunde få leka lite med senare i kväll. Jag drog ut fingret, det var kladdigt. Underbart tänkte jag och sög det rent samtidigt som jag med vänster hand förde in min kuk mellan hennes ben och våta fitta. Jag gled in. Ända till roten i en stöt. Lynn stönade till igen och jag kände hennes varma fitta dra ihop sig runt mig.
- Mer, nästan skrek hon.
Jag älskade att knulla så här med henne. Jag tog tag runt hennes midja och stötte kuken i henne igen och igen och igen. Allt snabbare och hårdare. Hon släppte ena handen från toaletten och började smeka sig själv. Det var helt underbart att känna henne så här nära och jag visste att jag inte skulle hålla länge till. Lynn kände att jag var på gång och det tände henne till det yttersta. Min orgasm kom som en svallvåg genom hela mig och jag kände hur min sperma sprutade ut i tjocka strålar i Lynns fitta. Bara några sekunder senare kom hon i en lika skön explosion. Min varma kladdiga sperma fortsatte att fylla henne medan hennes fitta gång på gång drog sig samman och masserade mitt ollon. Vi stod kvar flera sekunder efter att orgasmerna ebbat ut och njöt av stunden. Jag böjde mig fram efter ett papper för att torka av oss med. Jag räckte över ett till Lynn men hon svarade bara:
- Nej, jag vill känna dig rinna ur mig…
Hon böjde sig ner och drog upp sina trosor.
-… i trosorna
Jag visste att det hade kommit mycket och att det skulle bli kladdigt, men vi gillade det båda två, att det var kladdigt.
Vi sköljde snabbt av oss lite om händerna och gav oss ut i minglet igen. Vi stötte nästan direkt på Jennifer där ute på dansgolvet.
- Var har ni varit, frågade hon.
- Vi har knullat, sa Lynn och jag i kör.
Om hon trodde oss eller inte vet jag inte men vi sa ju sanningen, vad mer kan hon begära.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi blev tillfrågade om vi villa vara med i ett reportage i Expressen. Självklart ville vi det.

Det här är länken dit.

Mest lästa inläggen

Bloggportalen

Vilka är vi

Vi är ett par som finns strax söder om Stockholm. Vi är runt 45 år, är föräldrar, gillar att resa och uppleva nya saker. Han är 175 cm lång och hon är 158 cm, en äkta MILF.
Genom åren har vi provat mycket inom sex. Vi är väldigt öppna med vad vi gillar och tvekar inte att prova vad vi fantiserar om. Lådan med sexleksaker är full och vi använde dem ofta tillsammans. Vi har varit på swingerklubbar, haft sex på dansgolv, i bilen på parkeringsplatsen vid stranden och på många andra ställen när vi varit kåta, det är alltid lika skönt och spännande.
Kontakta oss på
mail: "invite2sex@gmail.com"

Copyright © invite2sex - Amatörporr när den är som bäst! | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com