En sexblogg utöver det vanliga! Vi älskar äkta amatörsex och visar gärna upp oss för alla som vill se och bli kåta tillsammans med oss.

Leksaker för oss båda - 178

En dubbeldildo och analkulor kan vi båda njuta av. Jag brukar föra in kulorna i hans anal sakta tills alla är inne. Då får han knulla mig utan att kulorna glider ut. När han närmar sig orgasm ställer han sig med analen över mina bröst och runkar tills han sprutar över mig samtidigt som jag drar kulorna ur honom. Vill ni se det på video?



12 kommentarer:

  1. Ser gärna mer när du blir knullad...ser så jäkla skönt ut.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hur vill du se mig bli knullad? Fittan, munnen, analt, mellan brösten eller på något annat sätt?

      Radera
    2. Helst fittan i olika ställningar, rida, doggy m.fl fast om ni får feeling för annat i stundens hetta så kör på :) .

      Radera
    3. OK. Du sätter vi ihop en compilation med lite smått och gott då.

      Radera
    4. Gärna med stön och sånna ljud om det går bra...så gott å höra :) .

      Radera
    5. Ska se vad vi kan göra. Vi vet att många önskar ljud men det är svårt att få med på video.

      Radera
  2. Jaaa...skulle vara underbart att se det pp film....vilken härlig dildo

    SvaraRadera
  3. Fullkomligt älskar att se o vilja knulla din vackra fitta )))

    SvaraRadera
  4. Jag kommer att visa den många fler gånger, både på bild och video. Njut så mycket du orkar.

    SvaraRadera
  5. Jag vill gärna se dig föra in kulorna i honom, jag älskar det själv...! :-D

    SvaraRadera
  6. Mmmm, jag njuter av att ge honom det. Jag ska posta en film, jag lovar.

    SvaraRadera

Vi blev tillfrågade om vi villa vara med i ett reportage i Expressen. Självklart ville vi det.

Det här är länken dit.

Mest lästa inläggen

Bloggportalen

Vilka är vi

Vi är ett par som finns strax söder om Stockholm. Vi är runt 45 år, är föräldrar, gillar att resa och uppleva nya saker. Han är 175 cm lång och hon är 158 cm, en äkta MILF.
Genom åren har vi provat mycket inom sex. Vi är väldigt öppna med vad vi gillar och tvekar inte att prova vad vi fantiserar om. Lådan med sexleksaker är full och vi använde dem ofta tillsammans. Vi har varit på swingerklubbar, haft sex på dansgolv, i bilen på parkeringsplatsen vid stranden och på många andra ställen när vi varit kåta, det är alltid lika skönt och spännande.
Kontakta oss på
mail: "invite2sex@gmail.com"

Copyright © invite2sex - Amatörporr när den är som bäst! | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com