En sexblogg utöver det vanliga! Vi älskar äkta amatörsex och visar gärna upp oss för alla som vill se och bli kåta tillsammans med oss.

Genomskinliga strumpbyxor som visar fittan - 41

När vi är ute och festar har jag sällan trosor på mig. Jag gillar att kunna dra upp klänningen eller kjolen långt så att fittan syns tydligt genom strumpbyxorna. Rektionen blir oftast positiv oavsett om det är tjejer eller killar som får se. Vi brukar låtsas som om vi inte är medvetna att någon tittar. Då kan min man glida ner med handen och smeka mig tills jag nästan kommer. Vad skulle du göra om vi visade dig? Filma gärna dig själv när du kommer samtidigt som du kollar på bloggen.

 

 



 

17 kommentarer:

  1. Haha lynn hade jag sett dig med strumpbyxor på skulle ha frågat om jag hade fått dom

    SvaraRadera
  2. Lynn ska jag vara ärlig så blir jag hård när jag ser dig i strumpbyxor jag följer för det mesta för att jag älskar att se er med det plagg jag har alltid varit förjust i nylon strumpor och kommer alltid att tycka om det hade velat få ett fint svar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du följer oss. Vi har så många olika idéer som vi vill dela med alla. Lite då och då kommer vi att filma med strumpbyxor också.

      Radera
  3. Hoppas vi få se dina fina ben med dom på ❤️❤️❤️❤️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lynn du får välja själv väntar på att se dina fina ben i nylon

      Radera
    2. Tack lynn ❤️ och jack

      Radera
  4. Hej lynn älskar att få sig dig med strumpbyxorna på är ofta o tittar på dig men ser inte ut att du lägger nya bilder på dig hoppas få se dig snart

    SvaraRadera
  5. Underbar lynn älskar att njuta
    Med dig hoppas
    Vi får se
    Mer ❤️

    SvaraRadera
  6. Sexigt med strumpbyxor ♥️

    SvaraRadera
  7. 👍 du är grym lynn tur att ni delar med er och att ni är tillbaka 👍 till er lycka till med ert jobb

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. Nu kör vii på igen. Med porr åt folket.

      Radera
    2. Då får vi vänta ett tag till med nya inlägg och få klart njuta att få se en sån härlig tjej som gör mg 😀 får kanse se dig med ett par fina sandaler med dom härliga nylon fötter lycka till med allt

      Radera
    3. Sköna lättklädda sommarbilder. Det kommer.

      Radera
  8. lynn tack ärligt talat
    Gillar att följa er på blogg då vi gillar samma sak när det gäller strumpbyxor . Har alltid som kille gillat det och är glad att nägon gillar samma sak som mig skulle lätt köpa några till dig lynn ♥️

    SvaraRadera

Vi blev tillfrågade om vi villa vara med i ett reportage i Expressen. Självklart ville vi det.

Det här är länken dit.

Mest lästa inläggen

Bloggportalen

Vilka är vi

Vi är ett par som finns strax söder om Stockholm. Vi är runt 45 år, är föräldrar, gillar att resa och uppleva nya saker. Han är 175 cm lång och hon är 158 cm, en äkta MILF.
Genom åren har vi provat mycket inom sex. Vi är väldigt öppna med vad vi gillar och tvekar inte att prova vad vi fantiserar om. Lådan med sexleksaker är full och vi använde dem ofta tillsammans. Vi har varit på swingerklubbar, haft sex på dansgolv, i bilen på parkeringsplatsen vid stranden och på många andra ställen när vi varit kåta, det är alltid lika skönt och spännande.
Kontakta oss på
mail: "invite2sex@gmail.com"

Copyright © invite2sex - Amatörporr när den är som bäst! | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com